هدیه شادباش ایرانسل به مناسبت عید سعید فطر

هدیه شادباش ایرانسل به مناسبت عید سعید فطر اعلام شد

به گزارش گلونی ایرانسل به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، بسته هدیه ترکیبی برای مکالمه و اینترنت رایگان به تمام مشترکان اهدا می‌کند.

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند از هدیۀ ترکیبی مکالمه ایرانسلی رایگان و اینترنت رایگان در روزهای پنج‌شنبه ۲۳ و جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ بهره‌مند شوند.

هدیه شادباش ایرانسل

این بسته هدیه ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت رایگان است که تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‎‌توانند آن را فعال کنند.

فعال‌سازی این بسته با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من انجام می‌شود و تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند از بامداد ۲۳ تا پایان ۲۴ اردیبهشت، آن را دریافت کنند.

اعتبار این بسته از زمان فعال‌سازی یک ساعت خواهد بود و هر مشترک تنها یک‌بار می‌تواند از آن بهره‌مند شود.

گفتنی است ایرانسل به هدف خود که نوآوری، تحرک و نشاط در بازار تلفن همراه بوده دست یافته و در این راه بسیار تقدیر شده است.

نشان «استاندارد بین‌المللی تکنولوژی و کیفیت برتر در صنایع ارتباطات اتحادیه اروپا»، نشان ویژه «رضایت‌مندی مشتری در حوزه ارتباطات»، لوح تقدیر به عنوان «اپراتور برگزیده در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات»، لوح تقدیر دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقای رضایت‌مندی مشتریان و تندیس و لوح تقدیر به عنوان «تنها شرکت پیشرو در ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» به انتخاب مجمع جهانی نشان منتخب، تنها بخشی از تقدیرها و افتخاراتی هستند که ایرانسل کسب کرده‌ است.

پایان پیام

کد خبر : 225350 ساعت خبر : 4:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=225350
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات