پیام مدیرعامل ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات

پیام مدیرعامل ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات

به گزارش گلونی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در پیام تبریکِ روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی در صفحه خود نوشت:

امروز ۱۷ ماه می میلادی، مصادف با ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نام‌گذاری شده است.

با توجه به همه‌گیری جهانی بیماری COVID-19، امسال اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دور IT، با شعار «تسریع تحول دیجیتال در دوران چالش‌برانگیز»، به استقبال روز جهانی ارتباطات رفته است.

آقای هولین ژائو دبیرکل  ITU، در پیام خود به همین مناسبت، خواستار متحد کردن جهان در پی تحول دیجیتال در همه زمینه‌ها شده و این روز را فرصتی برای تقویت استراتژی‌های ملی در زمینه توسعه ICT، اجرای سیاست‌های هوشمندانه و اقدامات مؤثر برای تشویق سرمایه‌گذاری در فناوری‌اطلاعات و ارتباطات و مهارت‌های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری‌های جدید، از هوش مصنوعی گرفته تا ۵G، با سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال دانسته است.

شیوع بیماری کرونا، موجب افزایش بی‌سابقه تقاضا برای خدمات ارتباطی و دیجیتالی شد و سنگینی وظیفه خادمان ارتباطی ملت را دوچندان کرد. از طرفی، توسعه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، همه ما را به دوران «سبک زندگی دیجیتال» سوق داده که عمدتاً بر رفاه مردم و تأمین نیازهای متنوع آنها به سریعترین و کارآمدترین روش متمرکز است. ایرانسل، اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران، مفتخر است که در توسعه سبک زندگی دیجیتال در ایران، سهیم بوده است. ما افتخار می‌کنیم که در کنار دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، سهم خود را ایفا کنیم تا این فناوری را به حداکثر توانایی خود ارتقا دهیم.

ایرانسل با آغاز شیوع کرونا در سال ۱۳۹۸ و نیز طی سال کرونایی ۱۳۹۹ تا کنون، با انجام اقدامات متعدد و فراهم کردن بستر ارتباطی لازم برای ارتباطات فردی، سازمانی، آموزشی، خدماتی و… و نیز با پیشتازی و یکه‌تازی هشت ماهه در راه‌اندازی نسل پنجم تلفن همراه در ایران، تلاش کرده تا وظیفه خود در کمک به حفظ ارتباطات در دوران کرونا را به نحو احسن انجام داده و سهم خود را برای توسعه بیش از پیش خدمات فناوری‌اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد دیجیتال به انجام رساند.

با توجه به سرعت تحولات در دنیای امروز ارتباطات و تلکام، ایرانسل مطالعات نسل ششم تلفن‌همراه یا ۶G را نیز آغاز کرده و با افتخار اعلام می‌کنم که ما اکنون، با فراهم کردن امکان فعالیت برای دانشمندان و کارشناسان خود، یک جهش رو به جلو انجام داده‌ایم تا آنها فراتر از حد معمول بیاندیشند و ایده‌های پیشگامانه خود را به اشتراک بگذارند تا در چشم‌اندازهای آینده، به این ایده‌ها جامه عمل پوشانده شود.

پیام مدیرعامل ایرانسل
پیام مدیرعامل ایرانسل

پایان پیام

کد خبر : 226092 ساعت خبر : 11:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=226092
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات