آلبوم از ری تا روم سعید نایب محمدی‌ را قانونی بشنوید

آلبوم از ری تا روم سعید نایب محمدی‌ را قانونی بشنوید

این اثر تجربه‌ای آزاد از موسیقی است. گردآورِ این مجموعه می‌کوشد لذتی که از تجربه‌ جهان‌های صوتی گوناگون و بعضً نامتعارف به‌دست آورده را با شنونده تقسیم کند.

آلبوم از ری تا روم

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این مجموعه علاوه بر تنوع پذیری در ریتم قطعات در استفاده از تاثیرگذارترین بخش موسیقی (آواز) نیز بهره فراوانی برده است، طوری که به کلیات تکنیک‌های آوازی خاورمیانه تا مغرب عربی اشاره کرده است.

نکته قابل توجه استفاده از ساز «عود» در تمامی قطعات به عنوان ساز مادر است و در نهایت بهره‌گیری از صدای علیرضا قربانی به عنوان نماینده شایسته ایران در این اثر می‌تواند برای بسیاری از شنوندگان جالب و جاذب باشد.

هنرمندان آلبوم از ری تا روم:

  • اثری از: سعید نایب محمدی‌
  • آهنگسازان: سعید نایب محمدی‌، سیف الدین عثمان اغلو و ال توتو
  • نوازندگان: میثم مروستی، بصیر فقیه نصیری، همایون نصیری و سعید نایب محمدی‌
  • ترانه سرایان: ناهید حلمی ازرن، سید عبدالرضا موسوی طبری، دهقان سامانی و مولانا

با دانلود قانونی حقوق مادی و معنوی اثر را رعایت کنیم.

سعید نایب محمدی در سال ۱۳۵۶ در ری به دنیا آمده و تحصیلات موسیقایی خود را در هنرستان موسیقی سوره و سپس در دانشگاه سوره، با استادان ممتازی مثل حسین بهروزی نیا و ارشد تهماسبی پی گرفته است.

وی برای تکمیل توانایی‌های خود در نوازندگی عود به امارات متحده عربی رفته و در آنجا کلاس‌های استاد سالم عبدالکریم را دنبال کرده است.

این تجربه تاثر عمیق تر بر زندگی هنری و گذاشته و او را قادر ساخته است تا به یک سطح فنی قابل توجه، دقت فراوان در نوازندگی و حساسیتی فوق العاده دست یابد و این همه را به شیوه نوازندگی سنتی ایرانی بیفزاید.

تا کنون از وی چند آلبوم تکنوازی منتشر شده است. وی با گروه‌های زیادی در زمینه انتشار آلبوم و اجرای کنسرت همکاری داشته است.

پایان پیام

کد خبر : 226629 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=226629
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات