دانلود آلبوم از سماع تا حضور اثر جمعی از هنرمندان

دانلود آلبوم از سماع تا حضور اثر جمعی از هنرمندان

این مجموعه پروژه‌ای است با راهبرد علی بهرامی‌فرد شامل مجموعه‌ای از بداهه‌نوازی و آهنگسازی پنج نوازنده جوان در قالب تکنوازی سنتور.

آلبوم از سماع تا حضور

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آثار در شیوه‌های متنوع نوازندگی و فرم‌های رایج آهنگسازی در موسیقی دستگاهی ایرانی تصنیف شده‌اند و طیف گسترده‌ای از رویکردها را، از تقید به اصول ساختاری ردیفی و نظام کلاسیک آهنگسازی دستگاهی تا پردازشی معاصر و سنت گریز، در‌بر‌می‌گیرند.

در این آلبوم، آثاری از میلاد محمدی، فرزین کشاورز، مهرنوش ذوالفقاری، امیر مولایی و حسین خواس در مایه‌های ابوعطا، چهارگاه، راست پنج‌گاه، سه‌گاه و شور منتشر شده است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

علی بهرامی فرد متولد ۱۳۶۰ شیراز است. اوعضو هیات علمی تمام وقت و مدیر گروه موسیقی دانشکده هنر و معماری از سال ۱۳۸۶ بوده است.

همچنین کارشناسی موسیقی با رتبه ۱ از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران را دارد و کارشناسی ارشد آهنگسازی با رتبه ۱ از دانشگاه هنر تهران.

او دانش آموخته آهنگسازی و موسیقی دستگاهی ایرانی نزد استادان: محمدرضا لطفی، داریوش طلایی، شاهین فرهت، مجید کیانی، شریف لطفی، احمد پژمان، حسین دهلوی، کامبیز روشن روان، خیام میرزازاده و علیرضا مشایخی بوده است.

او مدرس دروس مختلف موسیقی از جمله ردیف موسیقی دستگاهی ایرانی، مبانی آهنگسازی ، فرم و آنالیز و تئوری موسیقی در مراکز مختلف دانشگاهی و آموزشی از جمله: گروه آهنگسازی دانشگاه هنر، گروه موسیقی دانشگاه سوره، دانشگاه جامع علمی کاربردی، هنرستان عالی موسیقی، مجتمع آموزشهای فوق برنامه دانشگاه تهران، هنرستان موسیقی دختران تهران و غیره.

علی بهرامی فرد همچنین تالیف آثاری را درباره موسیقی در کارنامه خود دارد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 231160 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=231160
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات