احضار ۳ شیطان مرا وادار کرد فیلمی مهیج و کمی ترسناک

احضار ۳ شیطان مرا وادار کرد فیلمی مهیج و کمی ترسناک

توجه کنید که خطر لو رفتن داستان وجود دارد

به گزارش گلونی فیلم‌ها هم مثل انسان‌ها انواع مختلفی دارند، اما اینکه چه انسان‌هایی جذب چه نوع فیلم‌هایی می‌شوند خود مبحث مهم و پیچیده‌ای است که قطعا از جنبه‌های روانی انسان‌ نیز سرچشمه می‌گیرد.

از بین انواع واقسام فیلم‌ها، ژانر وحشت دسته‌ای است که مخاطب‌های خاص خود را دارد، اما چیزی که در این بین عیان است این است که تماشای فیلم‌های ترسناک می‌تواند برای هر بیننده‌ای به نوعی تفریح باشد و هیجان مورد نیاز روحی انسان را در روزگاری که فرصت برای پرداختن به خود کم است، جبران کند.

فیلم احضار ۳ ( شیطان مرا وادار کرد) جدیدترین قسمت مجموعه The Conjuring و محصول سال ۲۰۲۰ است که به تازگی منتشر شده است.

مجموعه احضار از سری فیلم‌های فراطبیعی واقعی است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی جیمز وان و نویسندگی چاد و کری هِیس در ایالات متحده ‌آمریکا ساخته شد و از همان قسمت اول نیز نظر منتقدان و مخاطبین این ژانر را به خود جلب کرد و توانست پس از فیلم جن‌گیر ترسناک‌ترین فیلم تاریخ سینما به‌شمار رود.

موضوع مجموعه احضار کمک‌رسانی و تحقیق دو محقق موضوعات فراطبیعی در مورد پرونده‌های شیطانی، و تسخیر شدگانی است که شیطان در وجود آنان نفوذ کرده و حالا برای رهایی از آن نیاز به کمک دارند.

این فیلم را در فیلیمو تماشا کنید

جالب است بدانید که این مجموعه بر اساس زندگی واقعی ادوارد وارن ماینی و لورن ریتا وارن، یک زوج محقق و نویسنده آمریکایی در زمینه مسائل فراطبیعی است که ادعا می کردند با موارد دلهره‌آور و جنایت ارتباط داشته‌اند.

ادوارد یک شیطان شناس و نویسنده خود‌آگاه بود و لورین اظهار داشت که روشن بین و یک واسطه روحی است که از نزدیک با شوهرش کار می‌کرد.

احضار ۳ نیز به کارگردانی مایکل چاوز و نویسندگی دیوید لزلی جانسون بر پایه داستانی از جیمز وان نوشته شده‌‌است که در این قسمت جسم کودکی اسیر روح شیطان شده و پس اجرا مراسم جن‌گیری توسط اد و لورن وارن این روح خبیث به جسم دیگری منتقل، و قتل و غارت‌های زیادی را در جسم جدید مرتکب می‌شود.

قسمت جدید احضار با وجود سر و گردنی بالاتر بودن از دیگر آثار دسته وحشت، اما نسبت به قسمت‌های قبل خود از نظر محتوایی کم کیفیت‌تر شده است.

در قسمت جدید چند موضوع و ماجرا با هم در حال نمایش است که همین مورد باعث گیجی مخاطب و پیدا نکردن سر کلاف هریک از آنان شده به طوری که مخاطب در پایان فیلم به خاطر ندارد که داستان اصلی چه بود و سرانجام چه شد.

پایان پیام

نویسنده: هانیه شریعتی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 231821 ساعت خبر : 10:56 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=231821
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات