جشنواره پیش خرید محصولات بهاره عشایر

جشنواره پیش خرید محصولات بهاره عشایر

داستان ما، همان داستان عشــــایر است.

به گزارش گلونی داستان کوچیران همان داستان عشــــایر است.

در فروشگاه کوچیران محصولات تولیدی عشایر عزیز کشورمان را عرضه می­‌کنیم و تلاش می­‌کنیم با توان‌افزایی خانواده‌های عشایری به پایداری سبک زندگی سنتی و کوچ کمک کنیم.

با فروش مستقیم محصول عشایر، درآمد عشایر اصیلی که در فروشگاه ما می‌بینید افزون خواهد شد، و با حفظ معیشت ایشان، محیط زیست نیز یکی از پاسدارانش را از دست نمی‌دهد.

رویای چرخه‌ای که در سر می‌پرورانیم اما اینجا تمام نمی‌شود. حفظ طبیعت و سبک زندگی عشایر باعث می‌شود که بهار سال دیگر، امکان تولید محصول از همان محیط زیست طبیعی‌شان فراهم باشد و کم‌کم این چرخه، بدون حضور ما؛ اما با وجود شما نیز به حیات خود ادامه دهد.

جشنواره پیش خرید محصولات بهاره عشایر

امسال هم ما محصولات بهاره را برای پیش خرید آماده کرده­ایم، محصولاتی که برای خرید آنها اصلا نباید شک کرد، چون محصولاتی مثل روغن بز و کشک که در فصل بهار آماده می­‌شوند، از لحاظ کیفیت، طعم و خواص با محصولات بقیه فصل‌ها متفاوت هستند.

دلیلش این موضوع این است که دام عشایر در فصل بهار، در مسیر کوچ و در ییلاق از علف‌ها و گیاه‌های کوهی تازه رشد کرده تغذیه می‌کنند و این موضوع باعث می­‌شود شیری که از دام دوشیده می­‌شود، هم مقدارش زیاد باشد، هم طعم و خاصیت خاصی داشته باشد که از خوردن گیاهان تازه به شیر منتقل شده است.

پس طبیعتا تمام محصولاتی که از این شیر تهیه می‌شود، متفاوت از محصولاتی‌ست که در بقیه سال آماده می­‌شوند و خرید محصولات در بهار و نگهداری آنها تا سال بعد گزینه‎ بهتری از خرید روغن و کشک در سایر فصول هست.

گیاهان کوهی هم در این فصل سر از زیر برف درآورده و شروع به رشد می‌کنند، بعد از اینکه به اندازه کافی رشد کردند، دست‌چین و خشک می‌شوند و تا مدت‌ها تازگی، عطر و بوی اولیه رو خواهند داشت.

خرید محصولات بهاره فرصت خوبی‌ست برای تهیه محصولات با کیفیت و به مقداری که در طول سال نیاز دارید.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 230899 ساعت خبر : 2:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=230899
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات