خرید روغن زیتون مرغوب ایرانی

خرید روغن زیتون مرغوب با خواص دارویی

به گزارش گلونی روغن زیتون یکی از روغن‌های گیاهی است که در روزمره همراه مواد غذایی خام و پخته مختلف استفاده می‌شود.

بنابراین کیفیت استفاده از آن همواره مهم بوده و تاثیر مستقیمی بر سلامتی انسان دارد.

روغن‌های زیتون کشمون بر اساس کیفیت‌های متفاوت و زحماتی که کشاورزان برای آن تقبل کرده‌اند تقسیم بندی و ارائه شده است.

دسته‌هایی مثل روغن زیتون فرابکر، بکر، لامپانت و تصفیه شده بدون بو از انواع روغن زیتون هستند که بین اون‌ها روغن فرابکر بیشترین کیفیت را دارد.

خرید از کشمون با کد تخفیف golvani
عسل، زعفران، برنج، چای، خرما، زرشک و روغن زیتون

روغن زیتون فرابکر کشمون با توجه و ارزیابی دقیق آزمایشگاهی ارائه می‌شود و نوع فرابکر، بهترین درجه کیفی روغن زیتون است.

چرا که کیفیت روغن زیتون به تازه بودن آن بستگی دارد و کشاورزان در زمان برداشت تا روغن‌گیری به آن توجه می‌کنند و سعی می‌شود تازه‌ترین روغن را عرضه کرده و در اختیار خریداران قرار دهند.

از خواص این فراورده طبیعی می‌توان به جلوگیری از سکته قلبی، رفع مشکلات گوارشی، درمان افسردگی، تقویت حافظه، تسکین درد و رطوبت رسانی عمقی پوست اشاره کرد.

روغن زیتون علاوه بر خواص فوق و استفاده غذایی، برای پوست و مو هم مفید بوده و با استفاده آن می‌توان پوست و مو را هم تقویت کرد.

این درخت همیشه سبز که در اکثر روزهای سال قابل استفاده است، از جهات مختلف برای انسان مفید بوده و با استفاده خوراکی می‌توان سلامت خود را اتقا داد.

با خرید از سایت کشمون و استفاده از کد تخفیف ۱۰ درصدی می‌توانید محصولات طبیعی این سایت را خریداری کرده و علاوه بر استفاده از فرآورده‌های طبیعی از تولید داخلی و کالای ایرانی نیز حمایت کنید.

با خرید روغن زیتون و محصولات طبیعی ایرانی از داخل، می‌توان از زحمات کشاورزان و تولیدکنندگان این محصولات حمایت کرد و چرخه تولید را رونق بخشید.

همچنین کشمون سعی می‌کند با نظارت و بررسی بر روی کالای کشاورزان، محصولی مرغوب با کیفیت مناسب در اختیار خریداران قرار دهد.

پایان پیام

کد خبر : 228359 ساعت خبر : 7:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=228359
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات