دانلود آلبوم تصویری چهارگون اثری از امیر شریفی

دانلود آلبوم تصویری چهارگون اثری از امیر شریفی

این مجموعه شامل هشت قطعه تصویری از تک‌نوازی تار و دونوازی تار و تنبک و تار و دایره و یک قطعه پشت صحنه است.

دانلود آلبوم تصویری چهارگون

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی نوازندگی تار را امیر شریفی بر عهده داشته و در بعضی قطعات شایان میرزایی، سهیل اله‌دادیان و احمد مستنبط او را با تنبک و دایره همراهی کرده‌اند.

امیر شریفی درباره این اثر می‌گوید: «چهارگون شامل چهار کنسرت تک‌نوازی تصویری اجراشده با ساز تار است که آنها را در چهار نوبت از سلسله برنامه‌های «شب ساز ایرانی» از بهار ۱۳۹۳ تا پاییز ۱۳۹۵ اجرا کرده‌ام.

این چهار اجرا در عین اتحاد نسبی در مبانی اجرا و برخورداری از تمهیدات موسیقایی مشترک، هرکدام دارای خصیصه‌هایی است که آنها را تا حدی مستقل از یکدیگر جلوه می‌دهد. این گونه بود که این آلبوم را چهارگون نامیدم.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

امیر شریفی متولد ۱۳۵۷ در تهران است.

او تحصیل موسیقی را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و از محضر اساتیدی چون زیدالله طلوعی، داریوش طالیی، داریوش پیرنیاکان، محمدرضا لطفی، حسین عمومی، احمد ابراهیمی، حاتم عسگری، عبدالنقی افشارنیا، فریبرز عزیزی، حمیدرضا خبازی، مسعود شعاری و فرید خردمند، آرش محافظ و حسین علیزاده در مقاطع مختلف بهره برد.

وی تحصیلات دانشگاهی خود را تا سال ۱۳۸۸ با اخذ مدرک کارشناسی ارشد نوازندگی موسیقی ایرانی از دانشگاه هنر ادامه داد.

او در سال ۱۳۸۶ در تشکیل گروه بازسازی شیدا به عنوان سرپرست این گروه، تحت نظارت استاد محمدرضا لطفی نقشی مؤثر داشت که از چهار سال فعالیت او در این گروه آثاری منتشر شده است.

او در سال ۱۳۹۳ به همراهی دیگر بنیان‌گذاران، سلسله برنامه‎های شب ساز ایرانی را بنیان نهاد.

پایان پیام

کد خبر : 227329 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=227329
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات