دانلود آلبوم رومی ۳ با حضور چهار خواننده

دانلود آلبوم رومی ۳ با حضور چهار خواننده

این مجموعه شامل چهار قطعه باکلام و چهار قطعه بی کلام، با موسیقی «پدرام درخشانی» است که سینا سرلک، مهرداد هویدا، بامداد فلاحتی، هومن جاوید در آن به خوانندگی پرداخته‌اند.

دانلود آلبوم رومی ۳

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی به نقل از موسیقی ما نوازندگان این آلبوم که از چهره‌های شناخته شده موسیقی کشور هستند عبارتند از: پدرام درخشانی (سنتور، تنبک، کیبورد)، میلاد درخشانی (تار، گیتار آکوستیک و الکتریک)، کوروش بابایی (کمانچه)، پاشا هنجنی (نی)، همایون نصیری (پرکاشن)، حسین شریفی (ترومبون)، امید حاجیلی (ترومپت)، هومن نامداری (ساکسفون)، رضا تاجبخش (پیانو)، آرش پژند مقدم (درامز)، دارا دارایی (گیتار باس)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، بابک صفرنژاد (هارمونیکا)، آرش فلاح صفا (نی)، درشن آنند (تبلای هندی)، هومن غفاری (درامز)، میثم مروستی (ویلن)، علی جعفری (ویلن) و آرش سعیدی (گیتار باس).

قطعات این آلبوم در استودیو بل و توسط «امید نیک بین» ضبط، میکس و مسترینگ شده است.

«امیرحسین طباطبایی» تهیه کنندگی آلبوم را بر عهده داشته، «علی اوجی» مدیر پروژه بوده و «مهدی میرزاباقریان» مدیریت اجرایی را بر عهده داشته است.

پدرام درخشانی، قطعه ی «ابیانه» از این آلبوم را به یاد همکاری با «عین الله کیوان شکوه» در گروه آویژه، به وی تقدیم کرده است. همچنین قطعه «۲۰۰۰۰ سنتور زیر دریا» به میلاد درخشانی تقدیم شده است. این قطعه نخستین بار در کنسرت گروه افشارستان اجرا شد.

شایسته است با دانلود قانونی حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کنیم.

پدرام درخشانی آهنگساز و نوازنده ایرانی است که اکثر فعالیت‌هایش در زمینه موسیقی تلفیقی است.

او زیر نظر استادانی چون پایور، مشکاتیان، ساغری و کامکار از ۱۰ سالگی شروع به نواختن سنتور کرد و رشته دانشگاهی خود را هم در همین زمینه به پایان رساند.

وی در سال ۷۵ نخستین گروه رسمی خود را در زمینه موسیقی تلفیقی، به نام آویژه، تاسیس کرد و در سال ۸۱ با پیوستن به گروه رومی دو آلبوم رومی یک و دو را روانه بازار کرد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 231873 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=231873
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات