سومین قسمت زخم کاری و هیولاهای انسان نما

سومین قسمت زخم کاری و هیولاهای انسان نما

توجه کنید که خطر لو رفتن داستان وجود دارد

به گزارش گلونی قسمت سوم مجموعه زخم کاری در حالی شروع و پیش رفت که مالکی دیگر مهره کوچکی در قصه نبود.

اپیزود جدید زخم کاری با تاثیر مرگ حاج عمو بر زندگی تک‌تک اطرافیانش، که حالا مشخص است فقط حامل عنوان دوست بوده‌اند اما در باطن از هر دشمنی بدتراند، شروع می‌شود و قصه با فرآیند تدریجی هار شدن مالکی، کسی که می‌توان گفت با کشتن حاج عمو، کاری‌ترین زخم ممکن را بر پیکره جسم و جان خود در قسمت قبل وارد کرد، جلو می‌رود.

پرواضح است که مهدویان تمام هَمّ و غَمّ خود را برای رساندن این مجموعه به بالاترین حد کیفیت، با پرداخت درست و منطقی تک‌تک شخصیت‌ها، و به طور خاص شخصیت مالکی و سمیرا به منصه ظهور گذاشته است.

مالکی، شخصیتی از درون، از هم پاشیده و متلاشی که در قسمت اول تنها حامل عقده و خشمی فروخورده نسبت به رابطه رئیس و مرئوسی مابین خود و حاج عمو بود، با جلو رفتن هر قسمت، در حالی پله‌های تنزل انسانی را به سمت قعر جهنم خودساخته خویش طی می‌کند که برای مخاطب در عین سخت باور بودن اما باورپذیر است.

سومین قسمت زخم کاری را در فیلیمو ببینید

البته هنوز و تا این قسمت مشخص نیست که چرا مالکی با تمام اِهِن و تُلوپ‌های بیرونی‌اش، افسار سرنوشت خود را به دست سمیرا سپرده و اینقدر از او حساب می‌برد.

سمیرا، زنی دچار به ناتعادلی روحی که حالا دیگر مشخص است اعمال و رفتارش از زخمی قدیمی نشأت می‌گیرد که جز خودش کسی به ‌آن آگاه نیست و پشت چهره آرام‌اش هیولایی خفته که در انتظار انتقام است و برای رسیدن به این منظور شاید مالکی تنها یکی از طعمه‌های او باشد.

در زخم‌کاری علی‌رغم به تصویر کشیدن زندگی‌های لاکچری و نامعمول اما هیچ چیز آنقدر اغراق شده نیست که مانند بعضی سریال‌های دیگر زیر دل بزند. چراکه مهدویان این امکانات را در خدمت فیلمنامه‌ای قوی و نه فیلمنامه‌ای در خدمت ظواهر، به کار گرفته است.

پس دیدن این سریال سراسر تعلیق را از دست ندهید.

پایان پیام

نویسنده: هانیه شریعتی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 231588 ساعت خبر : 4:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=231588
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات