نامه ای از طرف یک سوسک حمام به ستوه آمده به آدمیزاد ترسو

نامه ای از طرف یک سوسک حمام به ستوه آمده به آدمیزاد ترسو

به گزارش گلونی، جمعیت سوسک‌ها از رفتار بشریت نسبت به خودشان شگفت‌زده و کلافه شده‌اند.

آدمیزاد سلام.

چرا وقتی مرا می‌بینی جیغ می‌کشی؟ در طول تاریخ دیده نشده سوسکی یک آدمیزاد را گاز بگیرد، به او لگد بزند، روی او اسلحه بکشد یا حتی کوچکترین ناسزایی نثار او کند.

با این همه ظلمی که در حق ما کردید، تا به حال یک تف هم توی صورت شما نینداختیم.

پس چه مرگ‌تان است که تا ما را می‌بینید با جیغ می‌پرید بالای صندلی؟

واضح بگو از راه رفتن من خوشت نمی‌‌آید یا از نفس کشیدنم؟

مثلاً شتر خیلی قشنگ راه می‌رود که وقتی او را می‌بینی برق نمی‌گیردت؟ شتر و گاو که بزرگ‌تر هم هستند؛ بعد تو از منِ بندانگشتی که حتی قدم‌هایش صدا هم ندارد، می‌ترسی. اسم خودت را هم گذاشتی اشرف مخلوقات. الان من اشرف‌ترم یا تو؟

اصلا می‌خواهی بترسی، خوب بترس ولی جان مادرت این قدر جیغ نکش.

باور کن هر بار که جیغ می‌کشی پوست تنم یک درجه خشک‌تر می‌شود و به محض رسیدن به خانه باید کل کرم نرم‌کننده را خالی کنم روی خودم.

یعنی اگر یک سارق با چاقوی ضامن‌دار یا یک داعشی به شما حمله کند این قدر جیغ نمی‌زنی که وقتی شاخک‌های نازم را از زیر کمد می‌بینی.

عزیز من، شاخک چرا باید ترس داشته باشد؟ دو تا خط نازک است که حرکت می‌کنند. مشکلت با خطوط چیست؟ اگر با خط مشکل داری که هیچ وقت نمی‌توانی مثلثات را یاد بگیری.

نامه ای از طرف یک سوسک حمام

یادآور می‌شوم که تنها راه رسیدن به یک جامعه مدنی، گفتمان است. مرد باش و هر مشکلی با من داری تو روی خودم بگو.

اگر با ظاهرم مشکل داری که من می‌توانم رنگ پوستم، دماغم، گونه و لب و همه جا را عمل کنم. مگر مایکل جکسون نبود، همه جایش را تغییر داد.

اما برای خودت می‌گویم این نوع نگاه کردن به مخلوقات خدا، کاملا سطحی‌نگرانه است.

به هر حال جهت رسیدن به یک توافق، من و تیم مذاکره ‌کننده رأس ساعت ۱۰ صبح اولین روز سال ۲۰۲۲ لبِ کارون با پیراهن‌های گلبارون منتظرتان هستیم.

بدیهی است برای پیشبرد بهتر امور، از یک گروه ۵ نفره بی‌طرف شامل فیتوپلانکتون، زنبور گاوی، لک‌لک گردن کرکی، موش هیمالیایی و آهوی کوهی دعوت خواهد شد.

پس از تعهد طرفین، یک تیم بازرسی از طرف «آژانس بین‌المللی حل اختلاف موجودات درگیر با هم» جهت تأیید اجرای تعهدات دو‌طرف تشکیل خواهد شد.

هر کس توافق را پاره کند، بی‌شعور بوده و هر چه دید از چشم خودش دیده و مسئولیت رفتار خصمانه طرف مقابل و آسیب به خانواده وی، بر عهده خود اوست.

در صورتی که در جلسه فوق توافق حاصل شود، دو طرف انگشت کوچکشان را در هم گره زده و خواهند گفت: «آشتی آشتی، با هم بریم تو کشتی» و اگر توافقی بدست نیامد باز هم دو طرف ضمن گره زدن انگشت‌های کوچکشان تأکید خواهند کرد که: «قهر قهر، تا روز قیامت».

جهت اتمام حجت، یادآوری می‌کنم که موجودی که در برابر بمب اتم مصون است حتما می‌داند که چطور این بمب را می‌سازند که خودش را در مقابل آن آماده کرده. پس این گزینه همیشه روی چاه حمام باقی خواهد ماند.

به امید دیدار، سوسک بی‌رقیب تمام حمام‌ها.

پایان پیام

نویسنده: یاسمن سعادت

کد خبر : 228239 ساعت خبر : 12:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=228239
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

واقعا موجود چندش اوریه
این رو باید تو جواب نامش گفت