همایش تنوع زیستی و مدیریت بومگردی برگزار می‌شود

همایش تنوع زیستی و مدیریت بومگردی برگزار می‌شود

به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی همایش آنلاین سه روزه با موضوع «تنوع زیستی، بخش از راه حل توسعه بومگردی» برگزار می‌شود.

به گزارش گلونی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی محیط زیست به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی نشست‌هایی آنلاین را با موضوعات مدیریت تنوع زیستی و مدیریت بومگردی در کشور برگزار می‌کند.

این نشست‌ها با همکاری بیش از ۴۰ انجمن علمی، کانون دانشجویی و نهادهای مدنی و مردم نهاد در حوزه‌های محیط زیست، گردشگری، زیست شناسی و دامپزشکی از بیش از ۲۵ دانشگاه تراز اول کشور از ۱ الی ۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گفته دبیر اجرایی، این همایش با محوریت و توجه به راه حل‌ها در راستای مدیریت تنوع زیستی و توسعه بومگردی تدوین و برنامه ریزی شده است. به طوری که در آن در خصوص چالش‌ها و رویکردهای پیش رو در جهت برون رفت از چالش‌های موجود در موضوعات تنوع زیستی و بومگردی به بحث و گفت‌وگو پرداخته خواهد شد.

صیاد شیخی ئیلانلو ضمن تاکید بر اهمیت حفاظت از تنوع زیستی افزودند که: «توسعه بومگردی در کشور بدون توجه به ظرفیت‌ها و محدودیت‌های تنوع زیستی خسارات جبران ناپذیری را می‌تواند بر پیکره تنوع زیستی و صنعت بومگردی در کشور وارد کرده و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جدی را به دنبال داشته باشد.»

در این رویداد، مسئولان اجرایی، اساتید دانشگاه و متخصصان در قالب ۴ نشست به سخنرانی و گفتگو پیرامون موضوعات محوری نشست‌ها خواهند پرداخت و نشست‌ها با موضوعات «چالش‌ها و موانع تنوع زیستی برای توسعه بومگردی»، «چالش‌های مدیریت تنوع زیستی در ایران»، «چالش‌ها و فرصت‌های توسعه بومگردی» و «اصول ایمنی زیستی در بومگردی» برگزار خواهند شد.

علاقه‌مندان به حضور می توانند از طریق این لینک و با کد تخفیف BIO49 به صورت رایگان در همایش شرکت کنند.

گفتنی است روز جهانی تنوع زیستی هر ساله ۱ خرداد ماه مصادف با ۲۲ می در سرتاسر جهان گرامی داشته می‌شود.

امسال این روز جهانی با شعار «ما بخشی از راه حل هستیم» در سرتاسر جهان گرامی داشته خواهد شد.

همایش تنوع زیستی و مدیریت بومگردی
همایش تنوع زیستی و مدیریت بومگردی

پایان پیام

کد خبر : 226852 ساعت خبر : 8:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=226852
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات