دانلود کتاب صوتی نرگس ها به نویسندگی راضیه تجار

دانلود کتاب صوتی نرگس ها به نویسندگی راضیه تجار

این کتاب دربردارنده‌ ۱۰ داستان کوتاه است که با نگاهی ظریف به روایت رویدادهای زندگی می‌پردازد.

دانلود کتاب صوتی نرگس ها

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی عناوین داستان‌ها عبارتند از: تصویرهای شکسته، نرگس‌ها، هفت بند، بیست و چهار ساعت، از ستاره تا ستارگان، نگهداری لاله در باد سخت است، طلوع، باغ اما ویران، مرغ دریایی، ماه.

گویندگان کتاب صوتی نرگس ها افسانه محمدی و نورالدین جوادیان هستند.

نرگس‌ها نام یکی از داستان‌های کتاب است. داستان‌های لطیف و زیبایی که راضیه تجار در کتاب نرگس‌ها نوشته و جمع‌آوری کرده است، داستان‌های خواندنی هستند.

راضیه تجار با دقتی مثال زدنی، به توصیف وقایع و اتفاقات می‌پردازد و با توصیف‌های شنیدنی و بی‌نظیر، شنونده‌ داستانش را به مرکز رخدادها می‌برد.

طوری که هر مخاطبی خودش را در داستان می‌بیند و قدم به قدم تا انتها همراه راوی می‌شود. داستان‌های کتاب نرگس‌ها داستان‌هایی شنیدنی هستند که حس و حالی عالی و بی‌نظیر به شما منتقل می‌کنند.

این کتاب صوتی به همت نشر سوره مهر منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

راضیه تجار، در سال ۱۳۲۶ در تهران به دنیا آمد، وی در بیشتر داستان‌هایش با نثری شاعرانه و احساسی به نقش زنان در مسائل مربوط به جبهه و جنگ می‌پردازد.

از جمله آثار او عبارت‌اند از: کوچه اقاقیا، از خاک تا افلاک، نرگس‌ها، شعله و شب، گمان مبر که شعله بمیرد، زن شیشه‌ای، هفت بند بندهای روشنایی، سفر به ریشه‌ها، زندگینامه داستانی شهید بابایی، سنگ صبور، ستاره من، برگزیده ادبیات معاصر، جایی که آسمانش آینه کاریست، فانوسی بیفروز، زندگینامه داستانی شهید شیرودی، مجموعه داستان آرام شب بخیر و جای خالی آفتابگردان.

پایان پیام

کد خبر : 229932 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=229932
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات