آلبوم زندگی را با آهنگسازی عباس علوی بشنوید و دانلود کنید

آلبوم زندگی را با آهنگسازی عباس علوی بشنوید و دانلود کنید

این مجموعه اثری است با آهنگسازی عباس علوی و تنظیم حسین کاج که در سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

آلبوم زندگی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این اثر یک سوئیت سمفونی است که مجموعه‌ای از کارهای عباس علوی در دهه‌های مختلف را تشکیل می‌دهد و حسین کاج آن را برای ارکستر سمفونیک تنظیم کرده است.

آلبوم زندگی شامل پنج موومان است که موومان اول آن در شهریور ۱۳۹۷ با رهبری شهرداد روحانی در کنسرت «شب ایرانی ارکستر سمفونیک تهران» در تالار وحدت اجرا شد.

این قطعه ضرب‌آهنگی پرشور و رنگ و بویی ایرانی دارد. موومان‌های بعدی این مجموعه بیان‌گر فصل‌های دیگری از زندگی به روایت عباس علوی هستند.

نوازندگان این اثر علی رحیمیان، ارسلان کامکار، علی جعفری پویان، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، پریسا پیرزاده، سهراب برهمندی، پویا خوش آهنگ، کریم قربانی، آتنا اشتیاقی، علیرضا خورشیدفر، پورنگ پورشیرازی، ناصر رحیمی، آرمین قیطاسی، فرشید حفظی فرد، آرین قیطاسی، ایمان جعفری پویان (ایمی جی)، سایوری شفیعی، گلنار شعاری، امیرحسین محمدیان، حسام سیداحمد، فرزان بیژنی، میلاد عباسی، حسن فراهانی، علیرضا میرآقا، حسین شریفی، سیامک کریم پور و حسین کاج هستند.

با دانلود قانونی این اثر حقوق عوامل تولید و پخش این اثر را رعایت کنیم.

عباس علوی، آهنگساز، متولد ۱۳۲۱ تهران است.

هم‌زمان با تحصیل در رشته مالی و حسابداری دانشکده نفت (اوایل دهه ۱۳۴۰)، در کلاس‌های شبانه هنرستان عالی موسیقی تهران نیز شرکت کرد.

سلفژ و نوازندگی ویولن را در آنجا آموخت و همچنین پیانو و هارمونی را نزد استاد حسین اصلانی فرا گرفت.

علوی، در همان دوران تجربه چند اجرای تک‌نوازی ویولن را داشت و ساخت قطعات موسیقی را شروع کرد.

بعضی از کارهایش در دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ به اجرا در آمدند، از جمله قطعاتی که برای مجموعه تلویزیونی «تخت ابونصر» ساخت و یا قطعه‌‌ای آوازی که روی شعری از حافظ نوشت و به مناسبت ششصدمین سالگرد تولد این شاعر در زادگاهش اجرا شد.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 233755 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=233755
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات