دانلود آلبوم ضرب تار اثری با نوازندگی حمید متبسم و بهنام سامانی

دانلود آلبوم ضرب تار اثری با نوازندگی حمید متبسم و بهنام سامانی

این مجموعه حاصل همنوازی دو ساز تار و تنبک است.

دانلود آلبوم ضرب تار

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات این آلبوم به ترتیب در آمد، ضربی بر اساس کرشمه، چهار مضراب، بیداد، ضربی بیداد، فرود و دو ضربی نام دارند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

حمید متبسم در مرداد ماه سال ۱۳۳۷ شمسی در شهر مشهد متولد شد. وی در دوران کودکی آموزش تار را نزد پدرش علی متبسم آغاز کرد و سپس از اساتید بزرگ زمان خویش نظیر حبیب‌الله صالحی، زیدالله طلوعی، هوشنگ ظریف، محمدرضا لطفی و حسین علیزاده بهره جست.

حمید متبسم در سال ۱۳۸۷ ارکستر بزرگ سازهای ایرانی مشتمل بر ۴۰ نوازنده و خواننده کر را با همکاری بهرنگ تنکابنی تأسیس کرد. این ارکستر به منظور اجرای قطعه سیمرغ اثری از ایشان برای ارکستر بزرگ، گروه کر و به خوانندگی همایون شجریان تاسیس شد و کار خود را از پاییز ۱۳۸۸ با رهبری محمدرضا درویشی آغاز کرد.

بهنام ولی خانی سامانی نیز سال ۱۳۴۶ در شهر سامان استان چهارمحال‌و‌بختیاری متولد شد. از سیزده سالگی نزد «جمشید محبی» به فراگیری ساز تمبک پرداخت.

موسیقی اصیل ایرانی را از «رحمت الله بدیعی»، «هوشنگ ظریف» و «فرامرز پایور» آموخت. او از اعضای گروه «دستان» و نوازنده کوزه، دایره، دف و تنبک است.

او در چندین جشنواره معتبر بین‌اللملی از جمله فستیوال موسیقی ۲۰۰۱ در سائوپائولو، فستیوال موسیقی ایرانی ۲۰۰۱ مونیخ، فستیوال ریتم استیک ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ در لندن، فستیوال موسیقی ایرانی ۲۰۰۰ در سوئد و ایتالیا اجرا داشته است.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 235651 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=235651
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات