رد خون روی مچ مسی و فداکاری برای آلبی سلسته

رد خون روی مچ مسی و فداکاری برای آلبی سلسته

در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ آرژانتین برابر کلمبیا، لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، پس از مصدوم شدن در یک برخورد، با مچی خون‌آلود تا انتها بازی کرد.

به گزارش گلونی مصدومیت شدید مسی و خون‌ریزی مچ پای او هم باعث نشد این ستاره آرژانتینی برای رسیدن به پیروزی عقب بکشد.

او در طول ۹۰ دقیقه نتوانست دروازه تیم ملی کلمبیا را باز کند اما در ضربات پنالتی با وضعیت نامناسب خود، توانست اولین پنالتی را گل کند و امید را به تیمش برگرداند.

البته امیلیانو مارتینز، دروزاه بان ۲۸ ساله آرژانتین نیز سنگ تمام گذاشت و با مهار سه پنالتی راه را برای صعود تیم ملی آرژانتین به فینال هموار کرد.

ردخون روی مچ مسی

نماشای گلونی را دنبال کنید

بعد از پایان بازی و صعود آرژانتین به فینال کوپه آمه ریکا، عملکرد درخشان و فداکارانه مسی مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت و هر کس به نوعی این عملکرد مسی را تحسین کرد.

یکی از هواداران با انتشار عکس مچ خون‌آلود مسی (عکس همین خبر) نوشت: «و او تقریبا ۳۰-۴۰ دقیقه این شکلی بازی کرد. آدم فضایی!».

این عملکرد و این مقاومت برای رسیدن به پیروزی نشان می‌دهد زمانی که پای منافع ملی در میان باشد، گران‌ترین و ارزشمندترین بازیکن جهان هم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و برای پیروزی کشورش سلامتش را به خطر می‌اندازند.

نکته قابل توجه دیگر این بازی واکنش لیونل مسی به ضربات پنالتی دیگر بازیکنان بود.

واکنش‌های او، که از دید دوربین‌های تلویزیونی هم دور نماند، نشان داد که در این سال‌ها کاپیتان تیم ملی آرژانتین فقط به یک بازیکن باسابقه تبدیل نشده و می‌تواند همانند یک رهبر آلبی سلسته را به سوی اهداف بزرگتر هدایت کند.

رفتار و پختگی لیونل مسی در این بازی می‌تواند الگویی برای بازیکنان در رده‌های مختلف باشد.

همچنین این موضوع را یادآوری می‌کند که برای رسیدن به پیروزی دسته جمعی، همه اعضا در یک شرایط با یک هدف مشترک قرار دارند و توپ‌های طلا و تعداد گل‌های زده شده در بازی‌های قبل، نمی‌تواند راه‌گشای اصلی باشد.

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 234464 ساعت خبر : 5:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=234464
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات