بحث توییتری ساترا و فیلمیو درباره زخم کاری

بحث توییتری ساترا و فیلمیو درباره زخم کاری

به گزارش گلونی پخش نشدن قسمت هفتم سریال زخم کاری بحث داغ امروز است.

علی سعد معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا در رشته توییتی نوشت:

در خصوص قسمت هفتم سریال زخم کاری جهت تنویر افکار عمومی:

اصلاحات در نظر گرفته شده توسط کارگزاری محتوایی در دو‌ مرحله توسط گروه‌های مختلف تخصصی بررسی شد که نهایتا با تایید ضرورت اعمال اصلاحات، پلتفرم ملزم به اجرای آن شد.

موارد اصلاحی از اواسط هفته به پلتفرم اعلام شده که زمان کافی برای اعمال آنها در اختیار عوامل تولید بوده است.

طرح عمومی نکات محتوایی اصلاح شده را در رسانه‌ها نقض غرض دانسته و به نوعی ترویج آنها می‌دانیم.

همانطور که قبلاً اشاره شده، اصالت دادن به فرایندها و عبور از رفتار و ملاک‌های سلیقه‌ای، محور حرکت ساترا است.
حقوق تضییع شده کاربران اگر ناشی از اهمال پلتفرم در اعمال اصلاحات در زمان مقرر باشد را در این مورد پیگیری و در طول هفته درباره آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.
مبنای جنجال پیاپی، به عنوان یک تکنیک بازاریابی را برای زیست بوم رسانه‌های صوت و تصویری کشور، مضر می‌دانیم.

نکات فوق در حالیست که عزم ساترا در حمایت از پلتفرم‌ها و حتی تلاش آن برای پخش معدود تولیدات باقیمانده که قبلا مجوز تولید از سایر نهادها گرفته‌اند علیرغم انتقادات فراوان و تحمیل هزینه‌های قابل توجه به ساترا، بر همگان آشکار و مبرهن گردیده است.

بحث توییتری ساترا و فیلمیو

اکانت فیلیمو در توییتر در پاسخ نوشت:

گفته‌اید ساترا فرایند محور است در صورتی که فرایندهای ساترا یک طرفه طراحی شده‌اند و باید در طراحی آنها از بازیگران بخش خصوصی نظر مشورتی، تجربی و حرفه‌ای گرفته شود.

بیان کرده‌اید که پلتفرم حقوق کاربران را تضییع کرده! در حالی‌که به‌جای جبران خسارت مالی وارد شده بر پلتفرم و مخاطبین، دست پیش گرفته‌اید که قطعا منصفانه و اخلاقی نیست.

نوشته‌اید که عدم پخش یک تکنیک بازاریابی است؛ اما نمی‌دانید سریال «زخم کاری» به اندازه کافی محبوب و پر مخاطب است و نیت خوانی و فرافکنی و انگ بازاریابی پس از اطلاع از همه تلاش‌های پلتفرم و تیم تولید تا عصر روز پنجشنبه برای پخش، نادیده گرفتن حقیقت و بدور از انصاف است.

فیلیمو با خویشتن‌داری اطلاعیه کلی و به‌دور از بیان جزییات منتشر کرد. به همین منظور بابت این اقدام مستقیم، تهمت صریح بازاریابی و تضعیف اعتبار برند، به‌جهت تنویر افکار عمومی سکانس‌های مورد سانسور و دلیل هر کدام را، در کنار اصلاحیه اعمال شده تیم تولید که مجدد رد فرمودید، منتشر نمایید تا همه قضاوت کنند.

پایان پیام

کد خبر : 235810 ساعت خبر : 2:58 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=235810
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات