ارتباط پایدار و بهینه در شرکت پالایش نفت شازند با سرویس موبایل سازمانی ایرانسل

 ارتباط پایدار و بهینه در شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند با سرویس موبایل سازمانی ایرانسل

 به گزارش گلونی برقراری ارتباط امن و پایدار میان بخش‌های مختلف کسب‌وکارها، یکی از حیاتی‌ترین عوامل در فرایند کار  آن‌ها است. چرا که هماهنگی و یکپارچگی همه بخش‌های سازمان در گرو آن است. در دهه‌های اخیر، رشد تکنولوژی برای ارتقای سطح ارتباطات، امکانات بسیاری را در اختیار کسب‌وکارها قرار داده است.

مدیران شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند (پالایشگاه اراک)، زمانی که متوجه چالش ارتباطات درون‌سازمانی کارکنان خود شدند، راه حل را در  همراه شدن با جریان تکنولوژی و به‌روز کردن ابزارهای ارتباطی دیدند. اهمیت و حساسیت کار این شرکت به عنوان تنها تولیدکننده سوخت کشتی در کشور، در کنار گستردگی جغرافیایی آن، راهکاری مطمئن و پیشرفته را طلب می‌کرد. در نهایت، همین نیاز سبب شد مدیران این شرکت سرویس موبایل سازمانی ایرانسل (MVPN) را برای حل مسئله خود انتخاب کنند.

راهکار MVPN چگونه چالش شرکت پالایشگاه نفت شازند را حل کرد؟

تعداد ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ کارمندی که روزانه در پالایشگاه رفت و آمد می‌کنند، نیاز به سرویسی یکپارچه و پایدار برای برقراری ارتباط درون سازمانی دارند تا بتوانند به صورت شبانه‌روزی با هم در تماس باشند و در شرایط بحرانی با سرعت بالایی عمل کنند. اما آنچه در پالایشگاه اتفاق می‌‌افتاد این بود که با وجود مرکز مخابراتی اختصاصی، معمولا کیفیت تماس‌ها پایین و هزینه تماس‌ها بر عهده پرسنل بود.

از این رو، با توجه به اهمیت بالای انجام به موقع امور و حفظ رضایت کارکنان، پالایشگاه نفت امام خمینی شازند تصمیم گرفت که از راهکار موبایل سازمانی ایرانسل کمک بگیرد.

راهکار موبایل سازمانی ایرانسل یا MVPN با عرضه سیم‌کارت‌های سازمانی به شرکت‌ها امکان می‌دهد میان کارمندان خود ارتباطی پایدار برقرار کنند. با این سیم‌کارت‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند در هر نقطه با کارکنان خود در تماس باشند و از امکانات تلفن داخلی در گوشی‌های همراه‌شان استفاده کنند.

مزایای استفاده از راهکار MVPN برای شرکت پالایشگاه نفت شازند

به گفته مدیر واحد مهندسی این شرکت: «امکانات خاص این سرویس، از جمله اختصاص شماره سریالی به هر یک از کارمندان، تماس‌های میان کارمندان را آُسان‌تر و سریع‌تر و از طرفی آنتن‌دهی مناسب ایرانسل کیفیت این تماس‌ها را بالاتر برد و در نتیجه خطاهای انسانی حین تماس‌ها کمتر شد.»

او در ادامه افزود: «استفاده از این راهکار از نظر اقتصادی بسیار به‌صرفه است. چرا که با پرداخت آبونمان ماهیانه دیگر به شارژ کردن روزانه یا هفتگی سیم‌کارت‌ها نیازی نیست و کارمندان می‌توانند به صورت رایگان و نامحدود، مکالمات خود را انجام دهند. این شرایط باعث می‌‌شود کارکنان بدون نگرانی از هزینه‌ها و تمام شدن اعتبار خود در محیط کار تماس برقرار کنند.»

استفاده از این راهکار به شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند کمک کرد تا مسائل ارتباطی مجموعه‌ای بسیار گسترده و با تعداد پرسنل بالا را به کمترین چالش حل کند و بحران‌های ناشی از خلأهای ارتباطی را به حداقل برساند.

پایان پیام

کد خبر : 233296 ساعت خبر : 12:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=233296
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات