کتاب صوتی فصل کوچ چلچله را دانلود کنید

کتاب صوتی فصل کوچ چلچله را دانلود کنید

این کتاب داستانی انقلابی و متفاوت است. محمدرضا پاشاک تصویر دوران انقلاب در یک روستا را به مخاطب می‌نمایاند. گوینده این کتاب گویا نیز محمد رضاعلی است.

کتاب صوتی فصل کوچ چلچله

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی کتاب گویای «فصل کوچ چلچله‌» داستان بلندی درباره وقایع انقلاب اسلامی در ماه‌های منتهی به پیروزی در سال ۱۳۵۷ و در شمال کشور است.

این رمان از نخستین داستان‌های بلند محمدرضا محمدی پاشاک است که در سال ۱۳۷۴ منتشر شد و تاکنون به چاپ‌های متعددی رسیده است.

«فصل کوچ چلچله‌» دریچه‌ای است برای نگاه کردن به حرکت‌های کوچک اما تاثیرگذار انقلابی در روستا‌ها. مثل رودهای کوچکی که دریای بزرگ انقلاب اسلامی را شکل دادند.

انقلابی که ریشه‌هایش همه‌جا از جنوب تا شمال، تا روستای حمزه، تا حنابندان عروس بنفشه کشیده شده است. نوجوانی به نام حمزه از اهالی یکی از روستاهای شمال، ما را می‌برد به مسیر زندگی هم ولایتی‌هایش در بحبوبه انقلاب.

«فصل کوچ چلچله» داستانی است پرکشش و رنگارنگ است که از زبان تا جغرافیا و آیین‌هایش همه بومی و اقلیمی است و زبان ویژه داستان، نقش مهمی در باورپذیری شخصیت‌ها و اتفاقات دارد.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

محمدرضا محمدی پاشاک همکاری‌هایی با حوزه هنری با عناوین مختلف از جمله مدرس واحد آموزش و مدیر داخلی پیک قصه داشته است.

او مدتی نیز دبیر سرویس ادبیات داستانی مجله سوره نوجوان و مدیر داخلی جُنگ سوره بچه‌های مسجد بوده است.

همچنین حدود مدت ۲ سال در روزنامه آفتابگردان که اولین روزنامه ویژه کودکان و نوجوانان است عضو هیئت تحریریه و مسئول بخش‌های مختلفی از جمله صفحه ادب و هنر، بخش فرهنگی ـ اجتماعی و صفحه آخر بوده است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232355 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232355
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات