فیلیمو میدان سرخ را پخش می‌کند

فیلیمو میدان سرخ را پخش می‌کند

به گزارش گلونی سریال می‌خواهم زنده بمانم به خط پایان رسید اما بازار مجموعه‌های نمایشی همچنان داغ است.

دوشنبه ۱۴ تیرماه عاشقانه می‌خواهم زنده بمانم پس از ماه‌ها و در قسمت بیستم خود به سرانجام رسید و راه را برای دیگر مجموعه‌ها بازگذاشت.

میدان سرخ سریالی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، اثری اکشن و جنایی است که به زودی و به طور اختصاصی توسط شبکه‌ نمایش خانگی فیلیمو پخش خواهد شد.

ابراهیم ابراهیمیان ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۰ در شهر طاد اصفهان متولد شد.

او که فارغ‌التحصیل رشته‌ کارگردانی است فعالیت سینمایی خود را از سال (۱۳۹۲) با فیلم «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» آغاز کرد و با آن اثر در سی‌ و دومین جشنواره‌ فیلم فجر راه یافت.

ابراهیمیان همچنین کارگردانی فیلم‌های سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت»، «عادت نمی‌کنیم» را برعهده داشته ‌است. عادت نمی‌کنیم دومین حضور ابراهیمیان در فستیوال فجر بود که در جشنواره سی و چهارم فجر به نمایش درآمد و در سه رشته فیلمنامه، بازیگر نقش اول زن (ساره بیات) و بازیگر نقش مکمل مرد (حمیدرضا آذرنگ) کاندید دریافت سیمرغ شد.

دابلند نام آخرین اثری است که ابراهیمیان آن را برای سینمای کشور گرجستان و در ژانر کمدی فانتزی ساخته ‌است و حالا میدان سرخ اولین تجربه او در مقام کارگردان در یک مجموعه نمایشی است که از قلم سارا سلطانی و علی مسعودی‌نیا نشات گرفته‌ است.

در میدان سرخ مجموعه‌ای از بازیگران کارکُشته همچون علی مصفا، حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی در مقابل بازیگران جوانی چون بهرام افشاری، امیر‌حسین آرمان و … نقش‌آفرینی می‌کنند که تماشای چنین ترکیبی در ژانر جنایی ایرانی از هم‌اکنون توجه مخاطبان را به این سریال در راه، جلب کرده‌ است.

گفتنی است که موسیقی تیتراژ این سریال را نیز فرزاد فرزین خوانده است.

پایان پیام

نویسنده: هانیه شریعتی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 234382 ساعت خبر : 12:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=234382
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات