قطعی برق ورزشگاه آزادی و حسرت میزبانی در آسیا

قطعی برق ورزشگاه آزادی و زیرساخت‌های متزلزل فوتبال کشور

به گزارش گلونی قطع برق ورزشگاه آزادی در زمان مسابقه تیم‌های ورزشی استقلال و پدیده با حواشی مختلفی همراه بود.

با اعلام شرکت توزیع برق مشخص شد که این قطعی ارتباطی با شبکه برق شهری نداشته است.

این شرکت اعلام کرد: «قطع برق ورزشگاه در دقیقه ۴۸ مسابقه دو تیم استقلال و پدیده ناشی از بروز اختلال در شبکه داخلی برق ورزشگاه بوده است».

تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده مشهد از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه امروز(دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته ۲۱ لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفته بودند.

در طول این مسابقه دو بار برق ورزشگاه قطع شد که در دقیقه ۸۳ با قطع شدن برق ورزشگاه آزادی، بازی برای بیش از ۱۰ دقیقه متوقف شد.

پس از فراهم شدن شرایط، بازی از سر گرفته شد؛ داور برای نیمه دوم ۱۱ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

قطعی برق ورزشگاه آزادی

 سایر ویدیوها در نماشای گلونی

در پایان این مسابقه مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران ضمن عذرخواهی از بینندگان تلویزیونی این بازی، دلیل قطع برق ورزشگاه آزادی را خرابی یکی از تابلوهای این ورزشگاه اعلام کرد.

بازی‌های مقدماتی جام جهانی و گرفته شدن میزبانی از ایران مجالی بود که پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال درباره دشمنی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC با فوتبال ایران داد سخن سر دهند، در حالی که بزرگ‌ترین دشمن فوتبال کشور همین ناکارآمدی در مدیریت و فراهم آوردن زیرساخت‌های یک ورزشگاه است چه برسد به تیم داری و مدیریت کلان باشگاه‌ها.

اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با گردانندگان کویتی‌، قطری‌ و مالایی‌اش به فوتبال ایران اجازه رشد نمی‌دهد، فدراسیون فوتبال در کجای این راه پر دست‌انداز برای فوتبال کشور قرار دارد؟

چطور توقع داریم تیم ملی فوتبال با قهرمانی‌اش تنور فوتبال آسیا را گرم کند وقتی ورزشگاه اول فوتبال‌مان از عهده تامین برق یک مسابقه داخلی بر نمی‌آید؟

اگر در یک بازی رسمی در مقدماتی جام جهانی برق ورزشگاه قطع می‌شد چوب حراج به حیثیت فوتبال کشور نمی‌خورد؟

ای‌اف‌سی حتی اگر با ایران پدرکشتگی هم نداشته باشد، چگونه ممکن است میزبانی را به ورزشگاه آزادی بدهد که نه فقط از امکان وی.ای.آر محروم است که زیرساخت‌های لازم برای تامین برق یک بازی در لیگ داخلی را نیز ندارد؟

شاید بهتر باشد قبل از شاخ و شانه کشیدن برای همتایان بین‌المللی و چانه‌زنی‌های رسانه‌ای، مسئولان فدراسیون فوتبال و ورزشگاه‌های ما، برای بهبود زیرساخت‌های فرسوده فوتبال کشور تدبیری بیندیشند.

پایان پیام

نویسنده: آرزو قدوسی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232089 ساعت خبر : 11:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232089
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات