واکسینه شدن خارجی ها در ارمنستان به شرط ۱۰ روز اقامت

واکسینه شدن خارجی ها در ارمنستان به شرط ۱۰ روز اقامت

به گزارش گلونی سخنگوی گمرک ایران از افزایش روزانه ۵۰ مسافر خروجی به تعداد ایرانیانی که از مرز نوردوز وارد خاک ارمنستان شده‌اند پس از مطرح شدن موضوع واکسیناسیون رایگان گردشگران در ارمنستان، خبر داد.

آمار سفرهای هوایی به ارمنستان نیز طی ۳ هفته گذشته چنان شدت یافته است که خطوط هواپیمایی ارمنستان تعداد پروازهای خود از مقصد ایران به فرودگاه ایروان پایتخت آن کشور را با ۲ پرواز افزایش به ۱۱ پرواز در هفته رسانده است.

سفر برای دریافت واکسن کرونا به ارمنستان از طریق تورهای هوایی که به هدف دریافت دوز اول واکسن کرونا به آن کشور سفر می‌کنند از ۴ تا ۱۱میلیون تومان هزینه دارد.

سفیر ارمنستان در ایران در تازه‌ترین خبر اعلام کرد: «خارجی‌ها از ۲۴ تیرماه به شرط ۱۰ روز حضور در ارمنستان واکسینه می‌شوند».

واکسینه شدن خارجی ها در ارمنستان

رفتن به کشور دیگر با هر دلیلی، حتی تزریق واکسن، یک انتخاب شخصی و قابل احترام است.

بسیاری از این مسافران از سر دلخوشی و خوب بودن وضع مالیشان راهی این سفر که به خصوص از مسیر زمینی با سختی و مخاطرات بسیار همراه است نمی‌شوند.

حکومت ارمنستان هم اگر زرنگی کرده تزریق واکسن را مشروط به ده روز اقامت در این کشور کرده، منافع ملی خودش را در نظر دارد.

حکومت ارمنستان با مطرح کردن تزریق رایگان واکسن‌ با یک تیر دو نشان زده است.

هم اجازه نداده با پایان تاریخ مصرف، واکسن‌های مازاد کرونا، از دایره واکسیناسیون جهانی خارج شود و هم با وعده واکسن، راهی برای رونق دادن به گردشگری کشور کوچکش آن هم پس از تاثیر منفی همه‌گیری بر صنعت گردشگری در جهان، پیدا کرده است.

مسئولان ایرانی هم به جای ایراد گرفتن به واکسن‌های آن‌ طرف مرز و نقد تصمیم مردم، بهتر است کلاهشان را کمی بالاتر بگذارند و زودتر فکری به حال سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون کرونا در کشور باشند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 234461 ساعت خبر : 9:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=234461
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات