کتاب صوتی اسلحه سری را با بهترین کیفیت دانلود کنید

کتاب صوتی اسلحه سری را با بهترین کیفیت دانلود کنید

این مجموعه اثری است نوشته الیوت آرنولد، با ترجمه مجید عمیق و با صدای پدرام شهرآبادی.

کتاب صوتی اسلحه سری

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی موضوع کتاب حاضر در خصوص جنگ جهانی دوم در کشور دانمارک است که در آن خاطرات مقاومت یک خانواده دانمارکی در مقابل اشغالگران نازی روایت می‌شود.

خانواده‌ای که در زیرزمین منزلشان به جمع‌آوری دقیق اخبار و اسناد و چاپ و انتشار این اخبار به صورت خبرنامه می‌پردازند و به این وسیله مردم را از دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم اشغالگران نازی باخبر کرده و به مقابله با تبلیغات و شایعه‌پراکنی آلمان‌ها می‌پردازند.

جنگ جهانی دوم شروع شده و نیروهای آلمان نازی کشور دانمارک را اشغال کرده‌اند. مردم دانمارک گروه‌های مقاومت مرزی تشکیل می‌دهند و در مقابل رفتارهای وحشیانه اشغالگران ایستادگی می‌کنند.

داستان این کتاب درباره فعالیت‌های مبارزاتی اعضای خانواده‌ای است که با استفاده از یک اسلحه سری با نیروهای دشمن مبارزه می‌کنند.

با کمک این کتاب مخاطب با این اسلحه سری و حوادثی که اعضای این خانواده پشت سر می‌گذارند آشنا می‌شود.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

الیوت آرنولد (۱۳ سپتامبر ۱۹۱۲ – سیزدهم مه ۱۹۸۰) یک نویسنده، رمان نویس و فیلمنامه نگار برجسته آمریکایی بود. وی در بروکلین نیویورک به دنیا آمد و با نیویورک تلگرام نویسنده برجسته شد.

در میان کتاب‌های او، الیوت آرنولد احتمالاً بیشتر به خاطر رمانش در سال ۱۹۴۷ معروف به خون برادر شناخته شده است

زندگینامه وی در سال ۱۹۴۹ از زیگموند روبرگ در فیلم موسیقی سال ۱۹۵۴ با نام Deep In My Heart ساخته شد. الیوت آرنولد در ۱۹۸۰ در سن شصت و هفت سالگی در شهر نیویورک درگذشت.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232170 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232170
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات