کتاب صوتی سیاه چمن را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی سیاه چمن را از گلونی دانلود کنید

این کتاب نوشته امیرحسین فردی است که با صدای شهین دخت نجف زاده به عنوان کتاب صوتی منتشر شده است.

کتاب صوتی سیاه چمن

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی کتاب صوتی سیاه چمن از هویتی که انقلاب اسلامی  به جامعه ایران داد صحبت می‌کند.

این داستان بیانگر ورود انقلاب به فضاهایی است که مناسباتی غیرانسانی بر آن حاکم شده بود.

«سیاه چمن» اولین رمانی است که در اردوگاه نویسندگان متعهد، درباره تاثیر انقلاب اسلامی بر زندگی مردمان یکی از محروم‌ترین نقاط ایران نوشته شده.

زمان وقوع حوادث در داستان امیرحسین فردی به بهار سال ۱۳۵۸ برمی‌گردد. او داستانش را با لحنی روان و به شیوه خطی روایت می‌کند و بدون کمک گرفتن از بازی‌های فرمی و یا ساختار پیچیده، اجازه می‌دهد که داستان با فراز و فرودهای واقعی و ماجراهای به یادماندنی‌اش، مخاطب را با خود همراه و همدل کند.

ماجرای «سیاه‌چمن» در یکی از روستاهای جنوب کهنوج روی می‌دهد؛ به دستور ارباب روستا، سیف الله خان، بردن گله‌ها به سیاه‌چمن ممنوع شده و گوسفندان خانواده خیرمحمد به این خاطر یکی یکی تلف می‌شوند. این ماجرا درگیری‌هایی را میان پسران خیرمحمد و سیف الله خان به‌وجود می‌آورد.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

امیرحسین فردی نویسنده و فعال عرصه ادبیات داستانی بود.

عضویت در حوزه اندیشه و هنر اسلامی، سردبیری و مدیرمسئولی «کیهان بچه ها»، مؤسس و مدیر مسئول کیهان علمی، مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، عضویت در شورای داستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئولیت شورای ادبیات داستانی نیروی مقاومت بسیج و مدیریت کارگاه قصه و رمان حوزه هنری از سوابق مسئولیت‌های اجرایی وی است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 233759 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=233759
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات