آلبوم آسمان مهتاب را با صدای هادی فیض آبادی بشنوید

آلبوم آسمان مهتاب را با صدای هادی فیض آبادی بشنوید

این آلبوم به نوعی مرکب نوازی و مرکب خوانی از دستگاه شور و ملحقات آن است و به دستگاه همایون ،آواز بیات اصفهان و در نهایت دستگاه سه گاه ختم می‌شود.

آلبوم آسمان مهتاب

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی نام قطعات این آلبوم پیش درآمد شور مرکب، نی و آواز، تصنیف حرمان، تک‌نوازی تار، چهارمضراب بیات ترک، تک‌نوازی سنتور، نه ضربی مرکب، تک‌نوازی نی، چهارمضراب افشاری، تار و آواز، تصنیف شب رندان، تک‌نوای سنتور، مقدمه همایون و تصنیف آسمان مهتاب نام دارند.

هنرمندان آلبوم آسمان مهتاب:

  • اثری از: هادی فیض آبادی
  • آهنگساز: کاوه سروریان
  • نوازندگان: عرفان گنجه ای، سپهر رفیعیان، آزاد میرزاپور، سینا جهان آبادی و کاوه سروریان
  • ترانه سرایان: سعدی، کاوه سروریان، فریدون مشیری و خواجوی کرمانی

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

هادی فیض‌آبادی فراهانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است.

وی نزد محمد عشاق، فریبا داوودی، مظفر شفیعی، احمدخان ابراهیمی، علیرضا پورامید، حمیدرضا نوربخش و شریف لطفی اصول و مبانی موسیقی و آواز را فراگرفت.

وی سرپرست و موسس گروه موسیقی بام است و آلبوم‌های «آسمان مهتاب» به آهنگسازی کاوه سروریان، تا همیشه اثر پویان رمضانی همکاری و ایفای نقش در اپرای عروسکی حافظ و سعدی و… آلبوم‌های منتشر شده‌ اوست.

همچنین همکاری و اجرای کنسرت به اتفاق گروه مضراب به آهنگسازی و سرپرستی استاد حمید متبسم در اردیبهشت ۱۳۹۴، سولیست ارکستر سمفونیک تهران در کنسرت اپرای عاشورا در نقش امام حسین (ع) به آهنگسازی بهزاد عبدی و به رهبری نصیر حیدریان، از جمله فعالیت‌های هنری او به حساب می‌آیند.

وی همچنین در سال ٢٠١۵ به اتفاق گروه «سپندار» در فستیوال رنسانس کشور ارمنستان موفق به دریافت جایزه نخست بخش موسیقی بین‌الملل و همچنین تقدیر هیئت داوران شد.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 239076 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=239076
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات