دانلود آلبوم واپسین بدرود اثری از حسین علیشاپور و آرش احمدی نسب

دانلود آلبوم واپسین بدرود اثری از حسین علیشاپور و آرش احمدی نسب

این مجموعه در ۹ قطعه و در سال ۱۳۹۳ منتشر شد.

دانلود آلبوم واپسین بدرود

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی واپسین بدرود با اشعاری از مولانا، شاملو، شفیعی کدکنی با محتوای موسیقی اصیل ایرانی در ۹ قطعه: «کیست در این شهر که او مست نیست»، «قصه»، «تکنوازی تار»، «گل آفتابگردان»، «کوچ»، «تکنوازی کمانچه»، «شبانه»، «خطابه بدرود» و «غلام قمر» منتشر شد.

این آلبوم سعی در نگاهی متفاوت از دیگر آثار موسیقی سنتی ردیف دستگاهی دارد و پختگی و ربط تکنوازی‌ها در کنار آنسامبل تنظیم یافته شنونده را در پیوند شعر و موسیقی توامان به فضایی تصویری می‌کشاند تا از کلیشه‌های رایج رهانیده باشد.

نوازندگان واپسین بدرود هنرمندانی چون وفا مصباحی (نی)، سیاوش احمدی نسب (کمانچه)، احمدرضا اسماعیلی (سنتور) آیدین شفایی (کاخن، کوزه، دمام)، حامد رویین تن (دف و دایره)، آرش احمدی نسب (تار، بم‌تار، سه‌تار و عود ) هستند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

حسین علیشاپور متولد سال ۱۳۵۳ در شیراز، خواننده و روزنامه‌نگار موسیقی است.

از سال ۱۳۷۱ همزمان با ورود به دانشگاه به محضر «صدیق تعریف» راه یافت و تا سال ۱۳۷۵ از محضر او ردیف موسیقی آوازی را فرا گرفت.

همچنین بین سال‌های ۱۳۷۵ تا ۷۶ به نزد زنده یاد «رضوی سروستانی» راه یافت.

نقطه عطف دوران آموزشی علیشاپور،راه یافتن به محضر استاد زنده‌یاد «منوچهر همایون‌پور» بود که در سال ۱۳۷۹ رخ داد.

او با گروه‌ موسیقی «نی‌ریز» به سرپرستی و‌ آهنگسازی «ملیحه سعیدی»، «گروه غوغا» به سرپرستی و‌آهنگسازی «محسن نفر» و «گروه مهربانی» به سرپرستی «سلمان سالک» برنامه‌هایی را در تهران و خارج از ایران اجرا کرد.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 238134 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=238134
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات