سمیرا اصغری حامی تیم ملی بسکتبال در توکیو

سمیرا اصغری حامی تیم ملی بسکتبال در توکیو

در اولین مسابقه تیم ملی بسکتبال ایران برابر تیم جمهوری چک فقط یک هوادار در سالن محل برگزاری بازی داشت؛ کسی که ایرانی نبود اما به زبان فارسی شاگردان شاهین طبع را حمایت می‌کرد.

به گزارش گلونی در این بازی در حالی که تیم ملی می‌توانست پیروز از زمین مسابقه خارج شود، با نتیجه ۷۸-۸۴ نتیجه را به حریف واگذار کرد.

با این که این دیدار در ورزشگاه خالی از جمعیت برگزار شد، بازیکنان تیم ملی ایران تنها نبودند.

چرا که در طی بازی روی سکوهای سالن خانمی دیده شد که با هیجان خاصی در طول بازی مدام بازیکنان را ایستاده تشویق می‌کند.

در ابتدا تصور می‌شد که  او  یکی از اقوام بازیکنان ایران است اما بعدا مشخص شد این خانم عضو تیم ملی بسکتبال افغانستان و همچنین جوان‌ترین عضو کمیته بین‌المللی المپیک است که برای برگزاری همایشی در خلال رقابت‌های المپیک در ژاپن حاضر شده و از آنجا که به ورزش ایران علاقه دارد تصمیم گرفت در سالن برگزاری این دیدار حاضر شود تا بسکتبالیست‌های ملی پوش ایرانی چندان هم احساس غریبی نکنند.

سمیرا اصغری

نماشای گلونی را دنبال کنید

سمیرا اصغری ضمن معرفی خود بیان کرد: «من همیشه علاقه دارم ملت ایران و بازیکنان ایران را تشویق کنم، من توانستم درک کنم که تیم ایران در چه موقعیتی قرار دارد و فهمیدم نیاز به تشویق دارند.

به خاطر همین تشویق‌شان کردم و من به این افتخار می‌کنم. من تلاش می‌کنم هر ورزشکاری را حمایت کنم و این مختص به ایران نیست.»

او درباره دیدارش با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی‌المپیک ایران گفت: «ما امیدواریم روابط ایران و افغانستان از طریق ورزش محکم‌تر شود تا جوانان دو کشور را به مسیر درست و ورزش سالم هدایت کنیم.

گفتگوی ما درباره نیت حسنه‌ای بود که ما درباره ایران داشتیم. آنها با دیدن این موضوع خوشحال شدند و صحبت درباره این بود که ما از ایران بازدید کنیم و آقای وزیر را در دفتر خودشان ببینیم.»

همچنین سمیرا اصغری در پایان اضافه کرد که اگر فرصت داشته باشد برای دیدارهای بعدی تیم ملی نیز به ورزشگاه خواهد رفت.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 238028 ساعت خبر : 12:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=238028
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات