نکات ضروری برای هتل چمران شیراز

نکات ضروری برای هتل چمران شیراز

شیراز در دوره‌ای از تاریخ پایتخت ایران بوده و هنوز هم اصالت خود را از دست نداده و به همان اندازه باشکوه و باعظمت است.

امروزه شیراز به یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در ایران تبدیل‌ شده که حتی گردشگران خارجی را نیز جذب می‌کند.

پایتخت باستانی ایران، مهد شعر هنر و تاریخ در فصل بهار به اوج زیبایی خود می‌رسد. این شهر تاریخی مجموعه‌ای از جذاب‌ترین جاذبه‌های تاریخی ایران را در خود جای داده که نظیر آن‌ها تخت‌جمشید، ارگ کریم‌‌خان زند، باغ ارم، بازار‌ وکیل، مسجد نصیرالملک، آرامگاه سعدی و حافظ و حرم شاه‌چراغ هستند.

با توجه به میزان گردشگری که هر ساله به شهر شیراز سفر می‌کند، اقامتگاه‌های بسیار خوبی با امکانات و تجهیزات پیشرفته در این شهر به وجود آمده است. هتل های شیراز اکثراً در مناطق خوش آب‌وهوای این شهر بنا شده‌اند و برای سپری کردن تعطیلات بهترین گزینه هستند.

هتل چمران شیراز یکی از بهترین هتل های این مقصد دوست‌داشتنی است که در ۳۰ طبقه ساخته شده و در یکی از بهترین خیابان‌های شیراز به نام قصرالدشت واقع شده است. اگر به خوبی این اقامتگاه زیبا باشکوه را نمی‌شناسید، در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی هتل چمران شیراز

 

لابی هتل چمران شیراز
لابی هتل چمران شیراز

هتل لوکس چمران شیراز به دلیل موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای که دارد یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه‌های این شهر است.

هتل چمران با هم‌جواری با باغ‌های زیبای قصرالدشت و مناظر اطراف به میهمانان خود هوای پاک و سالم هدیه می‌کند.

علاوه بر این جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر شیراز به هتل چمران بسیار نزدیک است که از جمله آن‌ها آرامگاه حافظ، مجموعه وکیل، باغ‌های شیراز و سعدی است.

فضای داخل سوئیت هتل چمران شیراز
فضای داخل سوئیت هتل چمران شیراز

این برج زیبا دارای ۲۵۰ واحد اقامتی است که در ۳۰ طبقه خلاصه ‌شده‌اند. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های دونفره هستند که با چشم‌اندازهای رو به شهر و رو به کوه تفکیک‌شده‌اند.

داخل این واحدهای اقامتی تلویزیون ال‌سی‌دی، آباژور، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، سرویس خواب، مبلمان، سرویس بهداشتی، حمام، وسایل‌بهداشتی و میز ناهارخوری قرار داده شده است.

سالن‌های پذیرایی هتل چمران شیراز، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های این هتل ۵ ستاره، بسیار متنوع است که مسافران را در انتخاب مکان برای صرف ناهار و شام عاجز می‌کند. در طبقه بیست و سوم و لابی هتل چمران شیراز با دو کافی شاپ مواجه می‌شوید که یکی از آن‌ها با نام چشم‌انداز و دیگری به کافه ایتالیایی معروف است. در این فضای دل‌انگیز، موسیقی‌های جذابی پخش می‌شود که فضا را دنج‌تر و آرام‌تر جلوه می‌دهد. در این فضای زیبا و دلنشین می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک‌های خوشمزه و دسرهای لذیذ را میل نمایید.

رستوران داوینچی هتل چمران شیراز که در طبقه بیست و پنجم قرار دارد، انواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی را سرو می‌کند. همچنین در طبقه منفی یک می‌توانید انواع غذاهای سنتی را در رستوران باربد سفارش دهید.

رستوران پانوراما در طبقه بیست و چهارم هتل چمران شیراز با منظره‌های خیره‌کننده از این شهر تاریخی، پذیرای مسافران و میهمانان هتل است و با انواع غذاهای محبوب بین‌المللی و فست‌فود از آن‌ها پذیرایی می‌کند.

هتل چمران شیراز سالن‌های مجللی برای برگزاری مجالس عروسی، همایش‌ها و اجلاس‌ها دارد. این سالن‌ها با مساحت ۸۰۰ متر مربع در طبقه ۲۱ و ۲۲ هتل قرار گرفته که طراحی بی‌نظیری دارد.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل چمران شیراز پاسخگوی نیازهای مسافران و مهمانان هتل است. در طبقه اول و دوم مجتمع‌های تجاری را می‌بینید که انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌های لوکس را در برمی‌گیرد. آرایشگاه مردانه و زنانه نیز در این هتل وجود دارد.

ناگفته نماند که هتل چمران شیراز دارای سالن بدن‌سازی، جکوزی و استخر است که با به‌روزترین تجهیزات ورزشی تکمیل شده است. جالب است بدانید انواع کلاس‌های ورزشی در این باشگاه برگزار می‌شود و همچنین این مجموعه دارای استخر کافی شاپی اختصاصی است. داخل هتل چمران امکانات تفریحی برای کودکان موجود است که شامل فضای بازی و گیم نت است.

لازم به ذکر است که امکانات عمومی هتل چمران شیراز می‌تواند هر مسافری را خشنود و راضی نگه دارد. این امکانات عمومی شامل واکس کفش در لابی، نمازخانه، اتاق چمدان، کافی‌نت، پرینتر، امکان رزرو تاکسی، اینترنت، مبلمان، آباژور، گاوصندوق، آب معدنی رایگان، خدمات اتاق با تعرفه، میز تحریر، تلویزیون با انواع شبکه‌ها، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان است.

قیمت هتل چمران شیراز با توجه به امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب به نظر می‌رسد و از سایر هتل‌های ۵ ستاره ایران مقرون ‌به‌ صرفه‌تر است.

جمع‌بندی

قدم زدن در باغ‌ها و پیاده‌روی در کنار رودخانه یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که در سفر می‌توان انجام داد. با رزرو هتل چمران شیراز به مجتمع‌های تجاری ستاره فارس و آفتاب فارس مشرف هستید و در کم‌تر از چند دقیقه می‌توانید به آرامگاه حافظ، ملاصدرا، خیابان لطفعلی‌خان زند و باغ‌های زیبا شیراز سر بزنید. برای حمل‌ونقل عمومی هم اصلا نگران نباشید؛ چراکه این هتل تا ترمینال‌های اصلی فاصله زیادی ندارد و با اقامت در این هتل به تمامی شهر شیراز دسترسی خواهید داشت.

آگهی در گلونی

کد خبر : 241041 ساعت خبر : 11:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=241041
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات