از زنجفیل تا هویج و مردمی که برای درمان کرونا به هر دری می‌زنند

از زنجفیل تا هویج و مردمی که برای درمان کرونا به هر دری می‌زنند

بعد از هجوم مردم برای خریدن زنجفیل در سال گذشته حالا مردم برای خرید هویج صف کشیده‌اند و بی‌واکسنی مردم را به خوردن این چیزها ترغیب کرده است.

به گزارش گلونی این روزها آمار و ارقام مبتلایان کرونا بالا رفته و مردم در تلاش هستند با آن مبارزه کنند و  سیستم ایمنی بدن را بالا ببرند.

یکی از این راهکارها مصرف هویج است که گفته می‌شود در درمان کرونا موثر است.

از این رو از آغاز فصل گرما، رابطه عرضه و تقاضای این محصول بر هم خورده و در مدت کوتاه، قیمت هویج به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

این در حالی است که با توجه به کاهش بارندگی، اکثر شهرها با کمبود هویج مواجه شده‌اند و متخصصان کشاورزی معتقدند گرانی هویج ریشه در کم‌آبی دارد.

با توجه به این اخبار یکی از مخاطبان جماران از اهواز با ارسال این ویدیو از فروش هویج به شرط ارائه کارت ملی خبر داده است.

فروش هویج

تکذیب خبر

بعد از انتشار این ویدیو نایب رییس اتحادیه بارفروشان در خصوص ماجرای فروش هویج و ارائه آن با کارت ملی گفت: «در روزهای اخیر قیمت هویج افزایش چشمگیری یافته است و برخی علت این گرانی را ادعای اثربخشی چشمگیر آب هویج در درمان کرونا اعلام کرده اند.

تقاضا ۳۰ برابر شده است ولی فروش با کارت ملی را تکذیب می‌کنیم. از دیشب میزان عرضه هویج در اهواز افزایش یافته است.»

از زنجفیل تا هویج و مردمی که برای درمان کرونا به هر دری می‌زنند

نماشای گلونی را دنبال کنید

گفتنی است در این مدت هویج کیلویی ۷ هزار تومانی به کیلویی ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان رسیده است و فقط در بعضی از مغازه‌های سطح شهر دیده می‌شود.

عیسی حاج علیانی، رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه، قیمت هویج در میدان بار را کیلویی ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: «این در حالی است که قیمت هویج در مدت مشابه سال قبل کیلویی ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان بود. روند افزایش قیمت هویج از ابتدای فصل گرما آغاز شد و اکنون قیمت هویج به اوج رسیده است.»

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 241298 ساعت خبر : 12:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=241298
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات