کتاب صوتی آوازهای پشت برگ ها را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی آوازهای پشت برگ ها را از گلونی دانلود کنید

این کتاب از اشعار حسین رسائل و خوانش ارژنگ آقاجری تولید شده است.

آوازهای پشت برگ ها

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این کتاب دومین اثر ارژنگ آقاجری در حوزه‌ بررسی و خوانش شعر مُدرن ایران است که به شکل مجموعه‌ای کامل و فشرده به معرفی یکی از اولین شاعران جریان شعری «موج نو» در دهه‌ چهل شمسی، به نام حسین رسائل می‌پردازد.

در این اثر شعرهای حسین رسائل در قالب یک کتاب و یک سی‌دی از خوانش شعرها همراه با قیچک باس بیتا قاسمی، برای اولین‌بار پس از گذشت نیم‌قرن معرفی شده‌اند.

این کتاب که نسخه‌ دیجیتالی آن را همراه با آلبوم دانلود خواهید کرد، علاوه بر متن گزیده‌ اشعار، در فهرست خود مصاحبه‌ای با محمدرضا اصلانی و همچنین مقاله‌ای انتقادی-تحلیلی دارد که بر جهان شعری رسائل نوشته شده است.

حسین رسائل یکی از چهره‌های شاخص جریان شعری موسوم به «موج نو» است که جهان شعری‌‌اش خیلی زود از دیگران جدا شد و رنگ دیگری به خود گرفت.

شعر او که از حیث زبان و بیان، مشابه زیادی ندارد،‌ در دنیایی انتزاعی و پر از رنگ و طبیعت خواننده‌ خویش را در محاصره درمی‌آورد و به سفر با خویش دعوت می‌کند.

«آوازهای پشت برگ ها» تنها کتاب حسین رسائل است که در سال ۱۳۴۷ در انتشارات «روز» چاپ شده است.

از رسائل مجموعه‌ شعر چاپ‌شده‌ دیگری نیز به نام «آوازها و مقامه‌ها» در دسترس است که گزیده‌ای است از دوره‌های گوناگون شعری‌ او؛ که پس از درگذشت وی، به همت دوست دیرینه‌اش، محمدرضا اصلانی، در سال ۱۳۸۵ و نشر مشکی آن را منتشر کرد.

حسین رسائل در سال ۱۳۲۱ متولد و در سال ۱۳۸۲ در بیمارستانی در شهر رشت چشم از جهان فروبست. اشعار رسائل برای اولین‌بار است که بعد از نیم‌قرن منتشر می‌شوند.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 237145 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=237145
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات