کتاب صوتی بانوی آبی ها اثر راضیه تجار را دانلود کنید

کتاب صوتی بانوی آبی ها اثر راضیه تجار را دانلود کنید

این کتاب نوشته راضیه تجار زندگی‌نامه داستانی خلبان شهلا ده‌بزرگی، اولین زن خلبان ایران است که در دوران جنگ ایران و عراق هم خلبان هواپیماهای جنگی بود و برای جمع‌آوری اطلاعات پرواز می‌کرد.

کتاب صوتی بانوی آبی ها

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی شهلا ده‌بزرگی اولین زن خلبان ایران است که مدرک خلبانی‌اش را پیش از انقلاب اسلامی گرفته بود و بعد از انقلاب در دوران جنگ به خلبانی مشغول شد.

این کتاب بعد از جمع‌آوری صحبت‌های شهلا ده‌بزرگی به شکل یک روایت داستانی نوشته شده است. اتفاقات هیجان‌انگیز زندگی این زن قدرتمند و حوادث زندگی‌اش خواننده را از ابتدا تا انتها با داستان همراه می‌کند و تصویر جدیدی از تلاش‌های زن ایرانی برای برابری به خواننده نشان می‌دهد.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

راضیه تجار، در سال ۱۳۲۶ در تهران به دنیا آمد، وی در بیشتر داستان‌هایش با نثری شاعرانه و احساسی به نقش زنان در مسائل مربوط به جبهه و جنگ می‌پردازد. وی فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی است.

از جمله آثار او عبارت‌اند از: کوچه اقاقیا، از خاک تا افلاک، نرگس‌ها، شعله و شب، گمان مبر که شعله بمیرد، زن شیشه‌ای، هفت بند بندهای روشنایی، سفر به ریشه‌ها، زندگینامه داستانی شهید بابایی، سنگ صبور، ستاره من، برگزیده ادبیات معاصر، جایی که آسمانش آینه کاریست، فانوسی بیفروز، زندگینامه داستانی شهید شیرودی، مجموعه داستان آرام شب بخیر و جای خالی آفتابگردان.

همچنین ایشان به‌عنوان نویسنده زن برگزیده ادبیات هشت سال دفاع مقدس از سوی حوزه هنری برگزیده شدند.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 239066 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=239066
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات