کتاب صوتی بله و نه را از گلونی دانلود کنید

کتاب صوتی بله و نه را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه با نویسندگی گراهام گرین و گویندگی رضا عمرانی تولید شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

کتاب صوتی بله و نه

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این اثر درباره‌ یک بازیگر جوان است و در فضایی تئاتری پیش می‌رود. بازیگر جوان برای پیدا کردن یک نقش کوچک در یک نمایش پیش کارگردانی مشهور و پر ادعا می‌رود.

کارگردان درباره نقش بازیگر برای او تحلیل‌های زیادی ارائه می‌کند؛ در حالی که متن جوری است که بازیگر باید فقط بله و نه بگوید.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

هنری گراهام گرین متولد ۲ اکتبر ۱۹۰۴ رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، منتقد ادبی و سینمایی و نویسندهٔ پرکار داستان‌های کوتاه انگلیسی بود.

او در طول عمر طولانیش در غالب معرکه‌های سیاسی و انقلابی گوشه و کنار جهان حاضر و ناظر بود و ماجراهای داستان‌هایش عمدتاً در متن همین وقایع قرن بیستم می‌گذرد.

آثاری که ابهامات انسان نوین در این دنیای ناآرام را می‌نماید. وی در ۳ آوریل ۱۹۹۱ درگذشت.

از مهم‌ترین آثار او می‌توان به «آمریکایی آرام» ،‌ «جان کلام»،‌ «صخره برایتون»،‌ «مرد سوم»‌، «وزارت ترس»‌، «کنسول افتخاری»‌ و «امورها در هاوانا»‌ اشاره کرد.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 238272 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=238272
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات