کتاب صوتی روشنای خاطره ها را قانونی بشنوید و دانلود کنید

کتاب صوتی روشنای خاطره ها را قانونی بشنوید و دانلود کنید

کتاب صوتی روشنای خاطره‌ها اثری است نوشته مرتضی سرهنگی، با گویندگی خود نویسنده و سیدجواد هاشمی.

کتاب صوتی روشنای خاطره ها

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی سرهنگی در کتاب «روشنای خاطره‌ها» در خلال روایت چهل خاطره کوتاه برگزیده از میان کتاب‌های منتشر شده توسط دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری، درباره راوی این داستان‌ها و نیز موقعیت بازگویی آن و خاطره‌نگار آن توضیحاتی ارائه کرده است.

سرهنگی در مقدمه خود درباره این کتاب می‌نویسد: «گفتن ندارد؛ ناگزیرم بنویسم. بنویسم همه این سال‌هایی که روی این صندلی نشسته‌ام و رفت و آمد خاطره‌های کوچک و بزرگ را روی میز کارم می‌بینم، گاهی به یکی‌شان دل می‌بندم.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

مرتضی سرهنگی در سال ۱۳۳۲ در تهران متولد و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی علو‌م‌اجتماعی نیمه تمام رها کرد، او از سال ۵۸ تا ۶۷ با روزنامه‌های جمهوری اسلامی همکاری و از سال ۶۷ تاکنون در دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری مشغول فعالیت است.

او در سال ۷۵ عضو شورای سردبیری روزنامه ایران بوده و هم اکنون نیز سردبیر دوهفته نامه کمان است. از میان آثار او «اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی» مقام اول انتخاب کتاب سال دفاع مقدس را کسب کرد و کتاب «پابه پای باران» مقام اول گزارش را به دست آورد.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 241003 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=241003
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات