کتاب صوتی سلحشور نور را با بهترین کیفیت بشنوید

کتاب صوتی سلحشور نور را با بهترین کیفیت بشنوید

این کتاب با نویسندگی پائولو کوئیلو، ترجمه حسین نعیمی و صدای همایون ظفرپور و فروغ بهرامی تولید شده است.

کتاب صوتی سلحشور نور

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی پائولو کوئلیو متولد ۱۹۴۷، نویسنده معاصر برزیلی است «سلحشور نور» داستانی نمادین با لحنی شاعرانه است که با گفت‌وگوی زنی زیبا، که «جامه‌ای متفاوت دارد»، با کودکی جست‌وجوگر آغاز می‌شود.

زن از کودک می‌خواهد که به ساحل دریا برود و در آن جزیره‌ای را مشاهده کند که دارای معبد عظیم و ناقوس‌های بی‌شمار است اما کودک هر چه جست‌وجو می‌کند، چنین معبدی را نمی‌بیند و حتی صدای ناقوسی را هم نمی‌شنود.

او پس از چندی با رویاهای کودکانه خویش گمان می‌برد که صدای ناقوس‌های معبد را شنیده است و از این رو شادمان می‌شود و دیگر سال‌های سال آن ساحل را ترک می‌گوید.

او که اینک به مردی بالغ بدل شده دوباره به کنار ساحل می‌آید و آن زن را با همان هیئت و زیبایی مشاهده می‌کند که منتظر او بوده است.

زن در این هنگام دفتری به او می‌دهد و به او می‌گوید: «بنویس، یک سلحشور نور نگاه کودک را میزان می‌داند، زیرا، کودکان قادرند دنیا را [معصومانه] بدون نیش‌ونوش ببیند، پس، سلحشور هرگاه بخواهد شایستگی و اعتماد یک نفر را بسنجد با نگاه یک کودک به او می‌نگرد.»

مرد از او می‌پرسد: «سلحشور نور کیست؟» و او چنین پاسخ می‌دهد: «آن کس که قادر به درک معجزه باشد و به خاطر باورهایش تا پای مرگ بجنگد و …صدای ناقوس‌های فروخفته در دل دریا را بشنود.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 237565 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=237565
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات