کتاب صوتی گوش شیطان کر از پیمان طالبی را دانلود کنید

کتاب صوتی گوش شیطان کر از پیمان طالبی را دانلود کنید

این مجموعه نسخه صوتی کتاب ناحماسه است که شامل دکلمه ۲۸ غزل این کتاب با صدای شاعر است.

کتاب صوتی گوش شیطان کر

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این آلبوم به همت موسسه هنر و ادبیات هلال و با اهنگسازی محسن جلیلی تولید شده است.

پیمان طالبی از جمله شاعران جوان کشورمان است که مجموعه شعر «ناحماسه» از او تاکنون روانه بازار کتاب شده است. چاپ اول این مجموعه بهار ۹۴ منتشر شد و در فاصله چندماه به چاپ دوم رسید.

این شاعر جوان در این باره می‌گوید: «با توجه به استقبال از این کتاب و پیشنهادهای تعدادی از صاحب نظران، به این فکر افتادیم تا نسخه صوتی این مجموعه را نیز منتشر کنیم.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

محسن جلیلی آهنگساز و نوازنده سازهای بادی است. او که فارغ التحصیل رشته پژوهش هنر در مقطع دکتری است، در آلبوم‌های «بچه‌های حرم»، «سلام اولسون»، «عاشورای سپید»، «نفیر»، «کتیبه»، «زیارتنامه»، «خادمان خاتون»، «پژواک عشق» و «شیرین یاد» که عمدتا آلبوم‌هایی با مضمون مذهبی هستند، انتخاب موسیقی، آهنگسازی، نوازندگی، تنظیم یا نظارت بر ضبط را بر عهده داشته است.

ساخت موسیقی متن فیلم «دزد و پری» (فیلم برتر جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان در سال ۱۳۹۳)، ساخت سرود سازمانی شهرداری منطقه ۱۳ تهران، ساخت تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی مثل «روضه رضوان»، «شش تایی آ»، «فرش سپید»، «کافه سپید»، «ماه‌ترین ماه»، «با کی بریم سیزده بدر»، «ب مثل بهار»، «دنیای پویا» و …از جمله سوابق کاری محسن جلیلی است.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 239727 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=239727
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات