یادگیری اصطلاحات بازی مافیا و استفاده از آن

یادگیری اصطلاحات بازی مافیا و استفاده از آن

به گزارش گلونی هر شهری اصطلاحات و کلمات خاص خودش را دارد و بهتر است برای ورود به آن با واژه‌های کلیدی آشنا شد تا هر بازیکنی عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد.

خوبی بازی مافیا هم این است که اگر کلمه‌ای را سهواً اشتباه بگویید به شما خرده نمی‌گیرند و فقط کمی بهتان می‌خندند.

هرچند که بعضی از بازیکنان، از فشار بیش از حد بازی کلماتی ابداع می‌کنند که نظیر آن وجود ندارد، اما به هر حال چیزی از ارزش‌های کلمات کلیدی کم نمی‌کند.

یادگیری اصطلاحات بازی مافیا

موج سواری: مثل موج سواری در دریا لذت‌بخش است اما باید به گونه‌ای این کار را انجام دهید که دیگران متوجه نشوند اگر نه دستگاه موج سواری‌تان را از چنگ‌تان در می‌آورند. در اصل موج سواری ادامه دادن صحبت‌ها و اتهامات وارد شده به یک بازیکن است و باعث می‌شود موجی علیه یک بازیکن شکل بگیرد.

گره: معمولاً بین دو نفر این اتفاق می‌افتد و هر دو نفر مسئله را به درستی بیان می‌کنند اما در تقابل یکدیگر قرار دارند. به همین علت اصطلاحاً می‌گویند در بازی گره افتاده است.

در صورت چنین اتفاقی بهتر است شهروندان ریسک نکنند و یکی از آنان را بیرون کنند تا طرف بازی مشخص شود. در غیر این صورت باید به جای روزها، سال‌ها منتظر بیرون رفتن یک بازیکن باشند تا ببینند آن یکی برای شهر چه می‌کند.

نوب: در معنای معمولی به افراد تازه کار گفته می‌شود. اگر می‌خواهید بازیکنان کم سن و سال را به بازی راه ندهید تا بعدا برای‌تان دردسر شوند، این واژه را خطاب به آنها به کار ببرید. چون واژه خاصی است چند برابر بیشتر از معنایش اثرگذار است و شما به هدف‌تان می‌رسید.

کُلَپس کردن: خودباختگی و فروپاشی یک بازیکن. معمولاً برای مافیایی اتفاق می‎افتد که یارانش را از دست داده و یا دستش رو شده است. این حالت از چهره افراد معلوم است اما روش خوبی برای تهمت مافیایی نیست. چون شاید واقعا یک نفر از درون فروپاشیده باشد.

پایان پیام

قسمت‌های دیگر را بخوانید

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 239398 ساعت خبر : 8:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=239398
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات