انتشار قیصر ۴۰ سال بعد همزمان با روز ملی سینما در فیلیمو

انتشار قیصر ۴۰ سال بعد همزمان با روز ملی سینما در فیلیمو

به گزارش گلونی فیلیمو همزمان با روز ملی سینما، با عرضه فیلم «قیصر ۴۰ سال بعد» ضمن مرور خاطرات یکی از مطرح‌ترین آثار تاریخ سینمای ایران، یاد درگذشتگان هنر هفتم را گرامی می‌دارد.

در این فیلم به کارگردانی مسعود نجفی جمعی از سینماگران مطرح مقابل دوربین رفته‌اند که امروز تعدادی از آن‌ها در کنار ما نیستند.

زنده یادان عباس شباویز، جمشید مشایخی، مازیار پرتو، ناصر ملک مطیعی، بهمن مفید از عوامل فیلم قیصر و عزت الله انتظامی، علی کسمایی، شاپور قریب، علی معلم، چنگیز جلیلوند و اصغر بیچاره که همه آن‌ها از شاخص‌ترین سینماگران  تاریخ سینمای ایران هستند در این فیلم حضور دارند.

مسعود کیمیایی، منوچهر اسماعیلی، پوری بنایی، اسفندیار منفردزاده، جلال پیشواییان، اکبر معززی و سعید راد، فاطمه معتمد آریا، امین تارخ، پرویز نوری، محمد متوسلانی، سیروس الوند، حمید نعمت‌الله، عبدالله علیخانی، شهراد وثوقی و تهمینه میلانی دیگر سینماگران حاضر در این فیلم هستند.

همچنین در بخش پایانی این اثر صدای عباس کیارستمی و بهروز وثوقی نیز شنیده می‌شود.

این مستند در چهلمین سال ساخت «قیصر» به سراغ عوامل، لوکیشن‌ها و سینماهای نمایش دهنده این فیلم رفته و در گفت وگو با سینما گران و مردم به این فیلم ماندگار تاریخ سینمای ایران می‌پردازد.

گفتنی است فیلیمو یا آپارات فیلیمو اولین سامانه نمایش درخواستی (VOD) اشتراکی ایرانی است که در بهمن ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد.

این سامانه یکی از محصولات شرکت فناوران ایده‌پرداز صبا (صباایده) است.

بر اساس گزارش فیلیمو، این سرویس در سال ۱۳۹۶ با رشد ۴۴۵ درصدی نسبت به سال گذشته در زمان تماشای محتوای ویدیویی آنلاین به رکورد یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون دقیقه‌ای در سال دست پیدا کرد.

سریال نهنگ آبی اولین سریالی است که با سرمایه‌گذاری فیلیمو ساخته شده‌است و در ۹ بهمن ۱۳۹۷ منتشر شد.

همچنین با آغاز سال ۱۴۰۰ با انتشار ده ها فیلم و سریال ایرانی و خارجی جدید و به صورت اختصاصی به استقبال سال جدید رفته است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244853 ساعت خبر : 2:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244853
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات