بازی برزیل و آرژانتین چرا متوقف شد؟ پلیس در ورزشگاه

بازی برزیل و آرژانتین چرا متوقف شد؟ پلیس در ورزشگاه

ورزش سه: برخی اخبار حاکی از آن است که وزارت بهداشت برزیل مدعی شد مدیران تیم ملی آرژانتین اعلامیه سلامتی بازیکنانی که از انگلیس به برزیل سفر کرده بودند را جعل کرده و مدرکی تقلبی ارائه داده است. طبق قوانین اگر چنین موضوعی ثابت شود آلبی سلسته قادر به شرکت در ادامه رقابت های مقدماتی نخواهد بود و بدین ترتیب شانسی برای شرکت در جام جهانی۲۰۲۲ ندارد.
البته هنوز مشخص نیست این اتهام بر تیم ملی آرژانتین وارد است یا نه.

به گزارش گلونی در حالی که دقایقی از شروع بازی برزیل‌ و‌ آرژانتین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ نگذشته بود، بازیکنان تیم ملی آرژانتین در تصمیمی غافلگیرکنننده، تصمیم به ترک زمین مسابقه گرفتند.

گزارش بازی به شرح زیر است:

دقیقه ۷: پس از درگیری پیش آمده بیرون از زمین، داور مسابقه، بازی را لغو کرد و بازیکنان دو تیم را به رختکن فرستاد.

گفته می‌شود به دلیل ورود غیرقانونی ۴ بازیکنان آرژانتین به برزیل برای این بازی، پلیس فدرال وارد زمین شد و اجازه بازی را نداد!

همچنین گفته می‌شود ۴ بازیکنی که از انگلیس همراه آرژانتین به کشور برزیل سفر کرده‌اند، قرنطینه ۱۴ روزه را سپری نکرده‌اند و به پلیس دروغ گفته‌اند.

امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، لوسلسو و بوئندیا قوانین کشور برزیل را نقض کرده‌اند زیرا کشور انگلیس در فهرست قرمز برزیل قرار دارد.

لیونل مسی: «آنها تا قبل از شروع بازی کجا بودند و چرا این موضوع را به ما نگفتند، آنها فقط منتظر بودند بازی شروع شود و این کار را انجام دهند.»

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 243900 ساعت خبر : 0:11 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=243900
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات