ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۵۵ باز شد

ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۵۵ باز شد

به گزارش گلونی امکان واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۵۵ و قبل از آن فراهم شده و متقضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون برای دریافت نوبت اقدام کنند.

با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان و فوت‌شدگان این بیماری، واکسیناسیون سراسری امری ضروری تلقی می‌شود و با تولید داخلی و واردات محموله جدید واکسن کرونا، این روند کمی تسریع پیدا کرده و از متولدین ۱۳۵۰ به قبل می‌توانند برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

همچنین افراد دیابتی و یا مشاغل خاص نظیر خبرنگاران، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها و همچنین متولدین ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۵ که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، قم و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، امکان ثبت‌نام دارند.

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور، اظهار کرد: «بر اساس آخرین آمار تا امروز، دوشنبه ۱۵ شهریورماه، مجموعاً ۱۹ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۵۹۶ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

تا امروز ۹ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۸۴۸ نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۲۹ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۴۴ مورد رسید.»

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۳ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۱۱ هزار و ۲۵۷ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌های کشور منتشر شد و بر این اساس ۲۴۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۵۸ شهرستان در وضعیت زرد هستند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244033 ساعت خبر : 10:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244033
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات