ثبت نام واکسیناسیون هنرمندان آغاز شد

ثبت نام واکسیناسیون هنرمندان آغاز شد

به گزارش گلونی سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای تمام هنرمندان ۴۰ سال به بالا که کد ملی آنها از سوی صندوق اعتباری هنر به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده است، باز شد.

از هم‌اکنون این هنرمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون ثبت‌ نام و محل و زمان تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند.

ثبت ‌نام و اخذ نوبت از این سامانه ضروری است و افراد نباید بدون ثبت‌ نام به پایگاه‌های تزریق واکسن مراجعه کنند.

ثبت نام واکسیناسیون هنرمندان آغاز شد

با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان و فوت‌شدگان این بیماری، واکسیناسیون سراسری امری ضروری تلقی می‌شود و با تولید داخلی و واردات محموله جدید واکسن کرونا، این روند کمی تسریع پیدا کرده و از متولدین ۱۳۵۰ به قبل می‌توانند برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

همچنین افراد دیابتی و یا مشاغل خاص نظیر خبرنگاران، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها و همچنین متولدین ۱۳۵۱ تا ۱۳۶۰ که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، قم و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، امکان ثبت ‌نام دارند.

این در حالی است که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور، اظهار کرد: «بر اساس آخرین آمار تا امروز _ یکشنبه هفتم شهریورماه_ مجموعا ۱۸ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۲۴۵ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

تا امروز هفت میلیون و ۹۱۴ هزار و ۸۸۱ نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۲۶ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۱۲۶ مورد رسید.»

آمار تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در ایران از دیروز تا ۷ شهریور ۱۴۰۰، ۳۱ هزار و ۵۱۶ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کووید۱۹ در کشور تا امروز به چهار میلیون و ۹۲۶ هزار و ۶۹۴ نفر رسیده است. ‬

طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۱ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۰۶ هزار و ۴۸۲ نفر رسید.

بر اساس آخرین نقشه رنگبندی کرونایی در کشور، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242981 ساعت خبر : 12:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242981
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات