حمله خرس در دینارکوه ایلام

2 عملیات نجات کوهستان برای نجات 2 مصدوم در ارتفاعات ایلام

حمله خرس در دینارکوه ایلام

۲ عملیات نجات کوهستان برای نجات ۲ مصدوم در ارتفاعات ایلام

نجاتگران هلال‌احمر استان ایلام در ۲ عملیات جداگانه، یک جوان ۳۵ ساله که با حمله خرس مجروح شده بود و یک مصدوم ۶۳ ساله را در ارتفاعات استان نجات دادند.

نجات مرد ۶۳ ساله از ارتفاعات منطقه رنو

به گزارش گلونی روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان ایلام؛ مدیرعامل این جمعیت گفت: «روز گذشته مرد ۶۳ ساله‌ای به دلیل سقوط از ارتفاعات منطقه رنو مصدوم شده بود، توسط تیم واکنش سریع و کوهستان جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی نجات یافت».

علی اصغر علی اکبری افزود: «با دریافت گزارش این حادثه، نجاتگران هلال احمر به محل اعزام و پس از دسترسی، مصدوم را که از ناحیه دست و مچ پا دچار شکستگی شده بود تثبیت کرده و با استفاده از تکنیک‌های فنی نجات، وی را از دیواره کوه به منطقه امن منتقل کردند».

این مصدوم پس از انتقال به پایین کوه تحویل عوامل اورژانس شد.

نجات یک جوان ۳۵ ساله در ارتفاعات دینارکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام همچنین از عملیات نجات دیگری در ارتفاعات دینارکوه خبر داد و گفت: «روز گذشته یک جوان ۳۵ ساله که بر اثر حمله خرس در ارتفاعات دینارکوه مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد».

علی اکبری افزود: «در پی تماس تلفنی مردمی با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام و اعلام گزارش این حادثه، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان آبدانان به محل اعزام شدند».

وی گفت: «نجاتگران هلال احمر با دسترسی به مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه امدادی و تثبیت، وی را به مراکز درمانی منتقل کردند».

مدیرعامل جمعبت هلال احمر ایلام افزود: «ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی بوده و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند».

واکنش خطرناک در برابر خرس

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242547 ساعت خبر : 9:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242547
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات