خرید دمبل با آموزش دمبل زدن در منزل

خرید دمبل با آموزش دمبل زدن در منزل

به گزارش گلونی از وقتی کرونا کل مملکت را درنوردید، مردم هم فروشگاه‌های ورزشی را برای خرید دمبل درنوردیدند.

ما هم قصد داریم در این مطلب بازار دمبل کشور را درنوردیم و از شما خواهش می‌کنیم این متن را خوب درنوردید تا اجازه ندهیم مافیای لوازم ورزشی پول و سرمایه مردم را درنوردد.

دمبل وسیله‌ای ورزشی است که باید برای بدن‌سازی و پرورش اندام استفاده شود ولی ما معمولا فقط برای زیبایی اندام از آن استفاده می‌کنیم.

خیلی‌ها تصور می‌کنند با خریدم دمبل، ورزشکار می‌شوند و اندام‌شان قوی می‌شود.

همانطور که خیلی‌ها تصور می‌کنند با خرید کتاب، فرهیخته محسوب می‌شوند. درنتیجه استمرار در دمبل زدن اصولی و استاندارد باعث می‌شود فرد در پرورش اندام موفق باشد. نه خرید انواع و اقسام دمبل‌ها.

دمبل‌ها وزن‌های متفاوتی دارند و از نیم کیلو تا بیش از ۳۰ کیلو در بازار پیدا می‌شوند. معمولا دمبل‌هایی که قابلیت تغییر وزن دارند، مشتری‌های بیشتری هم دارند.

چون خیلی راحت می‌توان دمبل پنج کیلویی زد بعد وزن آن را به ۲۰ کیلو تغییر داد و چند عکس سلفی گرفت. اما اگر دمیل تک وزن بخرید، یا نمی‌توانید دمبل بزنید یا نمی‌توانید عکس سلفی بگیرید.

با دمبل می‌توان تقریبا تمامی عضلات و اعضای بدن را نرمش و ورزش داد. از جمله عضلاتی که می‌توان به وسیله دمبل آنان را تقویت کرد می‌شود به جلو بازو، سرشانه، پشت بازو، شانه، سینه، مچ، و پاها اشاره نمود.

حالا ما گفتیم همه اعضای بدن را می‌شود پرورش داد ولی شما برای پرورش تمام اعضا از دمبل استفاده نکنید. برخی اعضای بدن با خوردن بعضی خوراکی‌ها مثل موز و گردو و بادام و کنجد و… تقویت می‌شوند. مثل مغز. مغز را که نمی‌توان با دمبل تقویت کرد.

در آخر این نکته را فراموش نکنید که قبل از دمبل زدن حتما حرکات نرمشی و کششی را در دستور کار خود قرار بدهید.

چون ممکن است آسیب جدی ببینید. خب حالا بعد از خواندن این می‌توان دمبل زد، سلفی گرفت و فضای مجازی را با آن درنوردم، درنوردی، درنوردد.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 243365 ساعت خبر : 12:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=243365
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات