دانلود آلبوم زمستان تنهایی اثری از فراز کاویانی

دانلود آلبوم زمستان تنهایی اثری از فراز کاویانی

این مجموعه در ۹ قطعه و از سوی نشر رهگذر هفت اقلیم منتشر شد و در دسترس قرار گرفت.

دانلود آلبوم زمستان تنهایی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در توضیحات آلبوم آمده است: «زمستان، تنهایی تلاشی در اجرای شفاف تنبور، به گاه شمرده نوازی و به گاه شوریده نوازی، که بر مبنای نگرش حسی، قطعات تنبور و تمبک به صورت هم‌زمان نواخته و ضبط شده است.

ساخت قطعات در ابتدای فصل پاییز آغاز و با نوید بهار به پایان رسید و از این رهگذر گزینش نام قطعات بر اساس حال و هوای همان روزی بوده که ساخته شده.

«زمستان، تنهایی» شامل ۹ قطعه است با نام‌های ۱. باران بی‌بهانه عصرگاه، اتفاق سردی در راه ۲. رقصی آرام، اینک برگ‌ریز ۳. آن صبح زمستانی پشته‌های کبود ابر بعد از یک تند باد، ۴. بلور، رعد، می‌نشینم در مسیر باد و از خشم سرما پناه می‌برم به ۵. زمستان، تنهایی ۶. حریر مه، روی گونه کشیده بیشه‌زار ۷. نه آرام، نه شوریده ۸ . مثل خواب زمین در نوازش‌های باران و جوانه ۹. آوای چلچله در گوش دشت.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

فراز کاویانی متولد ۱۳۵۹ در كرمانشاه است.

وی از سال ۱۳۶۸ با فراگیری تنبور به دنیای موسیقی پا نهاد و در سال ۱۳۷۳ مقام اول تكنوازی این ساز را در مسابقات مدارس استان كرمانشاه بدست آورد.

او از سال ۱۳۷۴ از تجربیات استاد گران‌قدر مظفر برنجی استفاده كرد و از سال ۱۳۷۸ با ورود به هنرستان عالی موسیقی در رشته نوازندگی تار از هنر هنرمندانی چون بهروز همتی، فریبرز عزیزی و محمد رضا ابراهیمی بهره‌مند شد.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244505 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244505
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات