دانلود آلبوم ماندگار از ناصر عبداللهی با بهترین کیفیت

دانلود آلبوم ماندگار از ناصر عبداللهی با بهترین کیفیت

این آلبوم ده آهنگ خاطره‌انگیز دارد. در این مجموعه آهنگ‌های پر‌انرژی، لایت، نوسالژیک، مذهبی و آهنگی با گویش جنوبی می‌شنویم.

دانلود آلبوم ماندگار

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم ماندگار از تنوع خوبی برخوردار است و هنوز شنیدنی و زیباست. هنرمندان برجسته‌ای در این اثر عبدالهی را همراهی کرده‌اند. با شنیدن این آلبوم در خاطرات نه چندان دور غرق شوید.

قطعات این آلبوم به ترتیب منو ببخش، یمبو صحنه، تنها، فصل بهار، بهت نگفتم، خونه، راز، دلتنگ، مهر علی و زهرا (ع) و بی کلام نام دارند.

هنرمندان آلبوم ماندگار:

  • اثری از: ناصر عبداللهی
  • آهنگسازان: ناصر عبداللهی، فرزاد فرومند، حسن کریمی و مهرداد نصرتی
  • تنظیم‌کنندگان: نیما وارسته، ناصر عبداللهی، فرزاد فرومند، بهنام ابطحی و مهرداد نصرتی
  • ترانه سرایان: فرید احمدی، جواد شریف پور، حسن کریمی، نیلوفر لاری پور، ساناز صفایی، شایا تجلی، مهدی محتشم صفا و فرزاد حسنی

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

ناصر عبداللهی در دهمین روز دی ماه سال ۱۳۴۹ در بندرعباس زاده شد.

از ۱۳ سالگی به موسیقی علاقمند شد.فعالیت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان آغاز کرد.وی کار حرفه‌ای را به طور جدی از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد.

در سال ۱۳۷۵ همراه با همسرش به تهران آمد. «محمدعلی بهمنی» شاعر هرمزگانی و دوست نزدیکش، وی را به انتشارات «دارینوش» معرفی کرد.پس از آن آلبوم‌های ناصر را این انتشارات ضبط و منتشر کرد.

ناصرعبداللهی در سوم آذرماه ۱۳۸۵ در بندرعباس به کما رفت و پس از گذراندن ۲۷ روز در کما، سرانجام در ۲۹ آذر ۱۳۸۵ در ۳۶ سالگی درگذشت.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242230 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242230
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات