دانلود آلبوم ماه پیشونی اثر جمعی از هنرمندان

دانلود آلبوم ماه پیشونی اثر جمعی از هنرمندان

این مجموعه در بیست و هفت قطعه از سوی موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر شد.

دانلود آلبوم ماه پیشونی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم ماه پیشونی مجموعه‌ای از آثار آوازی بر اساس جشن نوروز و آثار سازی بر اساس بازدید از بناهای تاریخی و همچنین داستان ایرانی ماه‌پیشونی است.

هرکدام از این آثار قسمت‌ها و برش‌های مختلف این داستان هستند که جداگانه توسط آهنگسازانی نوجوان، و بر اساس تفکر و احساس و تخیل آنها خلق شده‌اند.

این ملودی‌ها و ریتم‌ها نشانگر قدرت آفرینندگی و تجسم خلاقی است که از درون داستان برآمده و با درک و شناختی که در گذر زمان و در طول دوره‌های آموزشیِ این آهنگسازان پدید آمده، شکل گرفته‌اند.

هنرمندان آلبوم ماه پیشونی:

  • اثری از: جمعی از هنرمندان
  • آهنگسازان: هانا نبی زاده تبریزی، شانیا رضوی الغروی، سام بختیار سنجابی، هیراد موسوی اخوان، ستاره رستمی، پانته آ ابوالقاسم نوحی، جانان مرتجی، باران حسینی و علی ایدآلی
  • نوازندگان: بهاره صفایی، نازنین احمدزاده، امیر مهیار تفرشی پور، توماس تاکه فابر و مهرنوش ذوالفقاری
  • خواننده: هامون هاشمی

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

هامون هاشمی متولد۱۳۶۱ در تهران است. وی فعالیت حرفه‌ای آواز، خوانندگی پاپ و خوانندگی در گروه‌های کر را از ۱۳۷۹ آغاز کرده است. او خواننده تنور کُر ارکستر سمفونیک تهران (تالار وحدت) و صدا و سیما، مدرس رسمی صداسازی، آواز و سلفژ در آموزشگاه موسیقی برومند است.

استادان وی حمید پناهی (آواز پاپ)، اسفندیار قره‌باغی و محمدرضا قراتپه (آواز کلاسیک)، لُریس هویان (تئوری موسیقی و ریتم)، آیدین صمیمی مفخم (سلفژ) بوده‌اند.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 244956 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244956
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات