دانلود آلبوم گفت و گو اثری از حمید متبسم و کاوه محمودیان

دانلود آلبوم گفت و گو اثری از حمید متبسم و کاوه محمودیان

این مجموعه در ۶ قطعه و از سوی موسسه پرده هنر موسیقی منتشر شد.

دانلود آلبوم گفت و گو

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات آلبوم به ترتیب چهارمضراب ماهور، دخترک ژولیده، ضربی ترک، خوارزمی، شورانگیز و پرواز خیال نام دارند. کاوه محمودیان نوازندگی سازهای کوبه‌ای را در این آلبوم بر عهده گرفته است.

حمید متبسم درباره اثر نوشته است: « گفت و گو خاطرات شنیداری من است جلوه‌ای است از چگونگی دلباختگی به موسیقی ایران. وفاداری من به هنری که اعتبار و سربلندی‌ام از اوست. قدردانی است از درويش، وزیری، صبا، پایور، مشكاتيان و اشاره‌ای است به روند تکاملی ذهنی و هنری‌ام با اجرای آثار این استادان!»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

حمید متبسم در مرداد ماه سال ۱۳۳۷ شمسی در شهر مشهد متولد شد.

وی در دوران کودکی آموزش تار را نزد پدرش علی متبسم آغاز کرد و سپس از اساتید بزرگ زمان خویش نظیر حبیب‌الله صالحی، زیدالله طلوعی، هوشنگ ظریف، محمدرضا لطفی و حسین علیزاده بهره جست.

وی به طور مداوم با کانون چاووش و گروه عارف همکاری داشت و پس از مهاجرت به آلمان گروه موسیقی دستان و چکاوک را به همراه دیگر هنرمندان راه‌اندازی کرد.

حمید متبسم در سال ۱۳۸۷ ارکستر بزرگ سازهای ایرانی مشتمل بر ۴۰ نوازنده و خواننده کر را با همکاری بهرنگ تنکابنی تاسیس کرد.

این ارکستر به منظور اجرای قطعه سیمرغ اثری از ایشان برای ارکستر بزرگ، گروه کر و به خوانندگی همایون شجریان تاسیس شد و کار خود را از پاییز ۱۳۸۸ با رهبری محمدرضا درویشی آغاز کرد.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 245176 ساعت خبر : 12:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=245176
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات