رکورد زخم کاری در ۱۶ ساعت شکست

رکورد ۲۸ میلیونی برای قسمت سیزدهم «زخم کاری»

زخم کاری در ۱۶ ساعت رکورد خودش را شکست

تعداد مخاطبین قسمت سیزدهم سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان ۴۶۰ درصد نسبت به مخاطبین قسمت اول افزایش پیدا کرده است.

رکورد زخم کاری در ۱۶ ساعت شکست

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی فیلیمو، پس از بررسی میزان دقیقه تماشای سریال «زخم کاری» در ۱۶ ساعت اولیه انتشار، این سریال بعد از چند هفته رکوردشکنی پی در پی با عدد شگفت‌انگیز ۲۸ میلیون دقیقه تماشا در قسمت سیزدهم رکوردهای قبلی خود را باز هم جابه‌جا کرد.

این سریال با استقبال کاربران فیلیمو روبه‌رو شده است و قسمت سیزدهم زخم کاری توانسته است رکورد جدیدی را از خود به جای بگذارد و در اولین روز انتشار بیش از ۴/۶ برابر مخاطب نسبت به قسمت اول این سریال در روز نخست انتشار به خود اختصاص دهد.

به عبارت دیگر تعداد مخاطبین قسمت سیزدهم ۴۶۰ درصد نسبت به مخاطبین قسمت اول افزایش پیدا کرده است.

تعداد مخاطبان آخرین قسمت پخش‌شده سریال زخم کاری نسبت به قسمت دوازدهم با رشد ۱۱ درصدی روبه‌رو شده است. و پس از ارزیابی ۱۶ ساعت اولیه پخش قسمت‌های اول تا سیزدهم، قسمت سیزدهم زخم کاری در ۱۶ ساعت اول انتشار، رکورد ۲۸ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۵۲۹ دقیقه تماشا را به ثبت رسانده است.

این آمار در حالی است که قسمت دوازدهم این سریال در ۱۶ ساعت ابتدایی رکورد ۲۴ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۸۳۹ دقیقه تماشا را به نام خود ثبت کرده است.

در تصویر خبر میزان دقیقه تماشا و روند رشد سریال «زخم کاری» را مشاهده کنید.

سیزدهمین قسمت زخم کاری

در فیلیمو تماشا کنید

سریال «زخم کاری» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان با اقتباس از رمانی به قلم محمود حسینی‌زاد در ۱۵ قسمت ساخته و آماده پخش است.

این نخستین سریال مهدویان در نمایش خانگی است که با توجه به فضای نوآر و داستان ملتهبی که دارد مخاطبان بسیاری را جلب کرده است.

«زخم کاری» با نگاهی به نمایشنامه «مکبث» ویلیام شکسپیر نوشته شده و از این حیث اولین سریالی است که مبنای نگارش فیلمنامه آن اقتباس از دو اثر ادبی و نمایشی است.

نقد این سریال را بخوانید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242690 ساعت خبر : 3:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242690
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات