زمان بازی ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی مشخص شد

زمان بازی ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی مشخص شد

ساعت دیدار نخست شاگردان دراگان اسکوچیچ در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی در سایت فیفا اعلام شد.

به گزارش گلونی به نقل از تسنیم، سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در برنامه دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا، زمان انتخاب دیدارهای روز نخست را اعلام کرد.

به این ترتیب، تیم ملی ایران از ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۱ شهریور در ورزشگاه آزادی، به مصاف سوریه خواهد رفت. در برنامه اعلام‌شده، هنوز ورزشگاه‌‌های خانگی تیم‌های ملی عراق، استرالیا و چین درج نشده است اما پیشتر AFC از برگزاری دیدار چین مقابل ژاپن در دوحه قطر خبر داده بود.

زمان بازی ایران و سوریه

برنامه بازی‌های روز اول
برنامه بازی‌های روز اول

تیم ملی فوتبال ایران سوم شهریور اردوی خود را با حضور بازیکنان داخلی در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد کرد. سه روز پیش از برگزاری بازی با سوریه لژیونرها به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند و به همین بهانه تیم ملی بازی درون اردویی پشت سر خواهد گذاشت.

تیم ملی به بهانه بازی با سوریه بازی دوستانه برگزار نخواهد کرد. البته تیم ملی تجربه بازی دوستانه با سوریه را در فروردین ماه سال جاری داشته است.

بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال از آنجایی که در بازی‌های دوستانه تیم ملی قادر به استفاده از لژیونرها نیست و نیمی از بازیکنان تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند تدارک بازی دوستانه ثمربخشی زیادی برای تیم ملی نخواهد داشت و شاید تیم‌ملی بازی‌های متعددی را بدون برگزاری دیدارهای دوستانه دنبال کند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242169 ساعت خبر : 8:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242169
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات