تعاملات ارزی امن و سریع در صرافی ارمنستان

تعاملات ارزی امن و سریع در صرافی ارمنستان

صرافی یکی از مراکز مهم اقتصادی در کشورهاست؛ چون حجم زیادی از جابه‌جایی ارزها در صرافی‌ها صورت می‌گیرد.

برای نمونه، صادرکنندگان، واردکنندگان، تولیدکنندگان داخلی برای تأمین مواد اولیه یا قطعات و تجهیزات، سرمایه‌گذاران ارزی و مسافران به خارج از کشور برای تحصیل، تفریح، درمان یا هر هدف دیگری، به خرید یا فروش یا انتقال ارز نیاز دارند و صرافی‌ها در کنار بانک مرکزی و بانک‌ها به این نیازها پاسخ می‌دهند.

در این میان، سرعت و امنیت داد و ستد ارز خیلی اهمیت دارد و به همین دلیل نمی‌توان سراغ هر صرافی رفت. بنابراین بهتر است خرید دلار با درام را از طریق وب‌سایت صرافی ارمنستان به نشانی www.sarafi.am انجام دهید که ۱۵ سال سابقه فعالیت دارد و در کشور ارمنستان ثبت شده است و دفتر رسمی دارد.

در این یادداشت اطلاعات بیشتری درباره این صرافی و خدمات و اعتبارش خواهید خواند.

تعاملات ارزی امن و سریع در صرافی ارمنستان

آشنایی با صرافی‌ ارمنستان

ایران و ارمنستان در قاره اوراسیا (دو قاره اروپا و آسیا) قرار دارند و مدت‌هاست که ایرانیان زیادی در ارمنستان حضور دارند. برای مثال، بعضی از آنها ساکن و فعال در ارمنستان هستند و گروهی برای تحصیل یا تفریح به آنجا می‌روند. در همه موارد، دفتر صرافی ارمنستان که در شهر ایروان این کشور قرار دارد به شهروندان ایرانی خدمات ارزی می‌دهد و برای ایرانیان نام‌آشناست. البته این صرافی در تهران شعبه یا نمایندگی ندارد اما از طریق سایت خود به همه شهروندان ایران خدمات ارزی مانند خرید دلار آمریکا را ارائه می‌دهد.

۱۵سال سابقه فعالیت در ارمنستان

صرافی ارمنستان از سال ۲۰۰۶ فعالیت خودش را در کشور ارمنستان آغاز کرده است. این صرافی در سال ۲۰۱۰ در این کشور به ثبت رسیده است و دفتر اصلی آن در شهر ایروان قرار دارد. درگاه اینترنتی صرافی ارمنستان نیز یکی از راه‌های ارتباطی و خدمت‌رسانی این صرافی قدیمی و خوش‌نام است. فارسی‌زبانان منطقه عظیم اوراسیا، ازجمله شهروندان ایرانی از طریق همین سایت از خدمات آن استفاده می‌کنند.

سابقه فعالیت ۱۵ساله و انجام معاملات ارزی با حداکثر امنیت و سرعت، باعث اعتماد و اطمینان به این صرافی شده است. رضایت مشتریان نیز موجب شده است صرافی ارمنستان تمام تلاش خود را برای پاسخ دادن به همه نیازها و درخواست‌های مشتریان انجام دهد.

فعالیت و نمایندگی در ایران

همان‌طور که در بالا گفته شد صرافی ارمنستان در ایران نمایندگی یا شعبه رسمی ندارد و فعلأ از طریق پایگاه اینترنتی خود به ایرانیان ساکن ایران یا ارمنستان و همه کسانی که به دلار آمریکا یا درام ارمنستان نیاز دارند خدمات ارزی سریع و مطمئن ارائه می‌کند. با این حال، صرافی ارمنستان آمادگی دارد تا با امضای تفاهم‌نامه یا قرارداد، به اشخاص صلاحیت‌دار نمایندگی دهد؛ کسانی که مانند خود صرافی ارمنستان، در زمینه صرافی تخصص داشته و نسبت به سلامت و امنیت انجام امور مالی و ارزی مشتریان متعهد باشند.

سفارش و تماس سریع تلفنی و آنلاین

سرعت یکی از عوامل موفقیت صرافی است که خوشبختانه صرافی ارمنستان آن را دارد؛ زیرا مشتریان آن می‌توانند از چند طریق و به سرعت سفارش خود را اعلام و پیگیری کنند. گزینه‌های تماس سریع و سفارش سریع در وب‌سایت صرافی این امکان را فراهم کرده است. همچنین شماره‌های تماس در ایران و ارمنستان، به صورت شبانه‌روزی برای انجام معاملات سریع و مطمئن در خدمت مشتریان است.

دفتر اصلی و رسمی شرکت در ایروان نیز از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به وقت ایروان فعال است.

صرافی ارمنستان
صرافی ارمنستان

پرداخت ریالی شتابی و بانکی

صرافی ارمنستان برای راحتی حال شهروندان ایرانی و سرعت در انجام خدمات، پرداخت ریالی را به چند صورت مهیا کرده است تا دریافت وجه سفارش و انجام خدمت به شکل آنی صورت بگیرد. سه راه‌ مختلف برای پرداخت ریالی در این صرافی عبارت است از:

۱. پرداخت ریالی از طریق درگاه آنلاین بانک‌های عضو شبکه شتاب ایران.

۲. واریز به حساب بانکی از طریق ایران و ارسال فیش به صرافی.

۳. پرداخت با کارت بانکی ایرانی در محل شرکت و از طریق دستگاه پوز.

مراحل خرید ارز ـ عمده و خرده

دریافت خدمات از سایت صرافی ارمنستان آسان و شفاف است. خرید از این صرافی چهارمرحله اصلی دارد:

  1. انتخاب خدمت و مقدار ارز.
  2. احراز هویت و ثبت سفارش.
  3. پرداخت سفارش.
  4. انجام کامل سفارش.

همچنین کسانی که به خرید عمده ارز نیاز دارند، مانند صرافی‌های دیگر می‌توانند از خدمات ویژه صرافی ارمنستان استفاده کنند. فقط کافی است با این صرافی ارتباط بگیرند.

تحویل فوری دلار آمریکا در ارمنستان

تحویل فوری دلار آمریکا یا درام ارمنستان در دفتر اصلی صرافی ارمنستان در شهر ایروان کشور ارمنستان نیز صورت می‌گیرد. برای دریافت این خدمت با یکی از راه‌های ارتباطی این صرافی هماهنگی‌های لازم را انجام دهید:

  • تماس سریع از طریق سایت.
  • سفارش سریع از طریق سایت‌.
  • تماس تلفنی با شماره ایران ـ تهران.
  • تماس تلفنی با شماره ارمنستان ـ ایروان.
  • ارتباط با شماره واتسابی صرافی ارمنستان.

به یاد داشته باشید که در این صرافی خرید و فروش دلار آمریکا یا درام ارمنستان، به اندازه دلخواه و با بهترین قیمت و در کمال امنیت صورت می‌پذیرد.

قیمت دلار در صرافی ارمنستان

قیمت دلار در سایت صرافی ارمنستان  مرتباً به‌روزرسانی می‌شود؛ اما به دلیل نوسانات موجود در بازار ارز و بخصوص دلار، قبل از خرید بهتر است از طریق راه‌های ارتباطی صرافی (در قسمت بالا ذکر شد) از قیمت لحظه‌ای دلار و دیگر ارزها باخبر شوید و بر اساس قیمت لحظه‌ای تصمیم بگیرید و خرید کنید.

نکته دیگر اینکه قیمت دلار در تهران و ایروان ممکن است متفاوت باشد؛ چون قیمت انواع ارز در هر کشوری تابع شرایط ارزی و حتی سیاسی و اقتصادی آن کشور است. بنابراین تفاوت قیمت دلار در ایران و ارمنستان موضوعی طبیعی و اقتصادی است.

تعاملات ارزی امن و سریع

تعاملات ارزی امن و سریع
تعاملات ارزی امن و سریع

صداقت و امانت در صرافی

صرافی از آن مشاغلی است که وجود بعضی صفات اخلاقی در آن اهمیت دارد؛ چون سرمایه‌های افراد در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

خرید دلار گاهی برای موضوعی حیاتی مانند درمان بیمار اتفاق می‌افتد و گاهی خریداران سرمایه‌دار یا سرمایه‌گذار نیستند و از دست دادن پول بر آنها خیلی سنگین و غیر قابل‌جبران است. البته صرافی باید این صفات اخلاقی را نسبت به همه مشتریان خود رعایت کند و نکته قبلی مثال‌هایی از موارد خیلی حساس بود.

و اما این دو صفت عبارت است از:

۱‌. صداقت و امانت‌داری.

صداقت و راستگویی در گفتار و پاک‌دستی و حفظ امانت در رفتار، از صفات شاخص صرافی خوب و موفق است.

۲. مسئولیت‌‌پذیری و تعهد.

احساس مسئولیت‌ نسبت به انجام تعهدات به صورت دقیق و در کمال درستی و امنیت، ویژگی مهم و دوم صرافی خوب و حرفه‌ای است.

پاکی و درستی و کسب اعتماد مشتریان و همکاران حرفه‌ای، از اصول کاری صرافی ارمنستان برای توسعه و ماندگاری است.

حرف پایانی اینکه در اولین خرید از این صرافی قدیمی و معتبر ارمنستان، می‌توانید خرید و فروش دلار یا درام را با عدد کمی شروع کنید و پس از تجربه کیفیت خدمات و پشتیبانی این صرافی که حتماً رضایت خواهید داشت، مشتری ثابت آن شوید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 244245 ساعت خبر : 12:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=244245
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات