علی کریمی در بایرن مونیخ و حس شادی که از راه فوتبال به آن می‌رسیم

علی کریمی در بایرن مونیخ و شادی که از راه فوتبال به آن می‌رسیم

به گزارش گلونی پژمان راهبر در صفحه شخصی‌اش درباره حضور علی کریمی در بایرن مونیخ نوشت:

شب در اخبار ساعت ۹:۳۰ شبکه خبر شنیدیم که خبر انتقال علی کریمی از الاهلی به بایرن مونیخ قطعی شده و بعد سراسر تابستان چشم‌مان به وبسایت‌های آلمانی و تمرینات کشنده فلیکس ماگات و اینکه کریمی توی آلمان دوام می‌آورد یا نه، یا اصلا توی ترکیب اصلی آن تیم پرستاره جای می‌گیرد؟

آن سال، سالی بود که بایرن در بازی‌های خارج از خانه با پیراهن طلایی بازی می‌کرد؛ کیت زیبایی که علی در بازی دوم آن فصل بایرن در مسابقه مقابل لورکوزن آن را به تن کرد تا اولین گلش را بزند و فردا روی جلد همه روزنامه‌های ورزشی ایران باشد داشتند دیوانه می‌شدند از تصور ادامه این شروع درخشان؛ برعکس خود علی که انگار بین آن همه ستاره که روی سرش ریخته بودند با قیافه‌ای آرام خودش را از حلقه شادی بیرون می‌برد.

درباره کیفیت کار کریمی در بایرن و دوران این حضور چیز ناگفته‌ای نیست الا همان تاثیر شادی بخش حضور یک ستاره در یک تیم بزرگ مثل بایرن که دیگر برای ما رخ نداد.

این لذتی است آمیخته با کمی حسرت و امیدواری برای تکرار بخش‌های درخشان آن به دست ستاره‌های امروز که با استعدادی متفاوت در میدان حاضرند.

شاید شما نه، اما من یکی هر هفته منتظرم؛ درست مثل همان سالی که با اینترنت دایال‌آپ و صدای عجیب وصل شدنش به دنیا توی سایت کیکر دنبال ترکیب بایرن و حضور ثابت علی کریمی کنار میشائیل بالاک بودیم.

همان چه قبلا با مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان، علی دایی و کریم باقری، خداداد و مهدی پاشازاده و دیگران تستش کرده بودیم و گرفتارش شدیم.

لابد تا هر وقت که باشیم که این شادی مخصوص به خود بیمارگونه از چیز دیگری جز فوتبال برون نخواهد تراوید.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 246007 ساعت خبر : 10:43 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=246007
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات